aeven Skrevet November 3, 2006 Share Skrevet November 3, 2006 Hei! Har tenkt på å kjøpe en Pioneer Premier DEH-P980BT fra statene. Jeg lurer på om det er noen komplikasjoner med å kjøpe disse fra USA? De passer ang. strøm og alt sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 3, 2006 Share Skrevet November 3, 2006 du kan nok ikke høre på radio med den tror eg... strøm er likt... 12v.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet November 3, 2006 Share Skrevet November 3, 2006 Det er ikke RDS radio, så den autosøker ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aeven Skrevet November 3, 2006 Forfatter Share Skrevet November 3, 2006 Det var det jeg regna med, men man kan søke manuelt likevel? og lagre stasjoner? Kommer nok ikke til å bruke radio mye om i det hele tatt. Utenom dette er det helt greit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 3, 2006 Share Skrevet November 3, 2006 Og de har ikke -noen- form for støtte for ettermontering av DAB. Samt, som combatkit sier, så har dem heller ikke RDS. SAMT (viktigst av alt hvis man hører på tulleradio), så kan man KUN navigere seg parvis i frekvensspekteret. Dvs: 101,0 - 101,2 - 101,4 - 101, 6 -- 102,6 - 102,8 osv osv og ikke: 101,1 - 101,3 - 101,5 - 101, 7 -- 102,7 - 102,9 osv osv Dette kan IKKE etterfikses (jeg har hørt med f.eks. Pioneer). Så hvis man heller vil høre mye på radio, og ikke vil spare penger, så kjøper man ikke radio i USA. Hvis man heller vil spare opptil 3ganger av prisen i norge, og vil ha GOD lyd for billig penge, så kjøper man i USA. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet November 3, 2006 Share Skrevet November 3, 2006 Min radio er fra statene. Har hatt den i 3 år. Ingen problem. Du får inn de radiokanalene du trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aeven Skrevet November 3, 2006 Forfatter Share Skrevet November 3, 2006 Hehe, har kjøpt meg en 980BT nå. Håper bare at denne auto EQen de skryter av (Premier) er så bra som de skal ha det til. 2500 ca. med frakt til Norge betalte jeg. Blir vel mest sannsynlig noe tillegg da staten skal ha penger. Er vel en av de aller aller beste spillerene man får tak i? Har også hørt at det skal fungere med TomTom sin navigasjon(Bluetooth)slik at man får navigasjonene over stereon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
artax Skrevet November 3, 2006 Share Skrevet November 3, 2006 ot: vet dere om noen billige sider man kan bestille anlegg fra i fra statene?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet November 3, 2006 Share Skrevet November 3, 2006 Du kan jo bruke sånne nettsider ala kelkoo. Som sammenlikner priser fra flere forhandlere. http://www.bizrate.com/ http://www.pricegrabber.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet November 3, 2006 Share Skrevet November 3, 2006 eBay er vel som regel billigst uansett hva du er ute etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 3, 2006 Share Skrevet November 3, 2006 Jeg har den spilleren! Kjøpte den fra statene på megabillig.com Er kanonfornøyd! Får inn alle radiokanalene jeg vil ha utenom mpetre! Det eneste som var med koblingene var at det kom bare ledningsstusser ut bak, så du må koble de selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå