Gå til innhold

Demontere ratt med airbag.


Quattrokiller
 Share

Anbefalte innlegg

Har hørt at det er like mye krutt i utløserladningen til airbaggen som det er i 7mm geværkule. Hornet funker ikke etter at bilen ble reaparert etter den ble stålet, råttlasen ble knekt. Har hatt bilen hos stenshagen på lillestrøm, men hornet fungerer ikke så regner med de har glemt å koble på en ledning, eller den er revet over. De brukte forresten 6 uker på å skifte rattlåsen. Flaks jeg hadde to biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berre å skru ut dei 2 skruane bak på rattet. da løsner airbaggen å du kommer til så du får skrudd av rattet. Visst du kopler fra pluggen på airbaggen så begynde vel den airbagg lampa å lyse. så det beste er vel visst du klare å gjer det du skal uten å kople fra ledninga på airbaggen.

Jeg klarte vertfall å ta av ratte så jeg fikk sette det så det sto beint uten å ta ut den ledninga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at det har så mye med saken å gjøre altså, men jeg må bare "skyte" inn årets uttalelse som jeg fikk høre her i sommer.

"Det er så mye krutt i airbag utløseren, at i Danmark har de innført nye regler om at du må ha våpentilatelse for å kjøre bil med airbag"

Hehe, blir fortvilet over hva enkelte personer presterer å si

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...