Gå til innhold

Liker du E23?  

77 stemmer

1. 1. Liker du E23?

• Ja
      51
    • Usikker
      14
    • Nei
      13

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, som det står sort på hvitt ovenfor her: Hva syns egentlig folket her inne om E23?

Har hørt litt forskjellige meninger om hva folk syns om de så tenkte jeg skulle lage en egen topic om dette.

Jeg for min del liker E23 meget godt.

Av hva jeg liker best innenfor merket BMW så blir rangeringen slik:

#1: BMW E9

#2: BMW E24

#3: BMW E23

Med andre ord: Jeg liker klassikerne med fremoverlente frontpartier best.

Helst 6, 7, 8 og til dels 5 serien.

Alt under blir liksom "for smått".

Men du har jo M1 (som ble laget halvveis av lamborghini, halvveis av BMW) den syns jeg ikke er så ille egentlig, men komforten i den = null.

Ett par bilder av E23:

0112by2hj.jpg

0215ey9cg.jpg

daniels733bw9jh9so.jpg

bmwag25ed.jpg

090fr.jpg

Bilene på bildene har BBS fanger fremme og er senket i tillegg til at den alpinaen har en liten spoiler bakpå, ellers er bilene orginale stort sett.

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jaja ,ka ska ein si, dette er den første bilen jeg passerte 200km/t me. I ei tid

da Ford taunes med 2,0 var en sprek bil, så denne bringer bare gode tanker til en eldre bimmer :)

Skrevet

E23 ligner seriøst på E24.. Eneste forskjellen er to ekstra dører og to små og to svære lykter i fronten.. :shock:

Jeg misliker ikke E23, men det betyr ikke at det ikke er andre biler jeg liker bedre.

Skrevet

E23 er en design perle i mine øyne. Men jeg ville dog heller ha kjøpt meg en E24, de er så fantastisk strøken.

Skulle jeg rangert mine design favoritter

hadde det sett slik ut:

1: E3

2: E24

3: E32

Skrevet

Jeg fatter ikke at folk syntes E32 er så fin jeg. Hele rompa på den er helt feil. Nei man må nok opp på E38 før jeg syntes 7'ern er pen igjen. E65 liker jeg heller ikke..

Skrevet

Enig der Lien.

E23 og E38 er de 7-seriene som er pen.

Drømmen min er å skaffe meg en E24 å putte nedi en 745 turbomotor nedi (fra en krasja/kondemnert 745 såklart)

Selv kan jeg vel kalle meg E23 og E24 entusiast, selv om jeg til nåhar 2 stk E23`er og ingen E24`er.

Men det kommer vel en E24 også regner jeg med.. :wink:

Skrevet

E23 er grei den

E32 er konge i forhold.

E38 er sykt fin :)

har selv hatt et dusin med E23 da dem faktisk var greie å kjøre rundt i. den feteste av dem var en 730 med 3,2i Turbo.. 300hk. toppfart 210km.t og den gjorde 0 til 210 svært fort!! (selvbygd)..

har et bilde jeg kan legge ut om noen vil se..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...