Gå til innhold

Vinduspussermotor/rele....? e36


Superbeetle
 Share

Anbefalte innlegg

Endret på forespørsel fra gaultier!

Vindusviskerne mine fungerer ikke på trinn 2. Trinn 3 er ok, og intervall virker. Men på trinn 2 så får jeg kun intervall.

Noen ideer? kan det være et rele? Evt hvilke er dette? Min sikringsboks er på tysk, og tror ikke releene er merket, annet enn 2 til abs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har AKKURAT samme problemet og vet ikke hvor jeg skal lete for å finne disse releene!

Hjelp oss :wink:

Jeg har sett på releene der med sikringsboksen og under den lille boksen ved siden av. Men med mine ymse elektrokunnskaper kom jeg fram til at det dreide seg om releer til lys og tenning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, skulle jeg sett med MINE elektrokunnskaper kunne like gjerne løsrørene på kjøkkenet vært tilkobla disse.

kan det være et rele under den beskyttelseplata forran frontruta ved viskermotoren kansje ?

min enkle plan består i å finne dette , bruke kontaktspray og se om det funker bedre en stund da , eller event bytte ut dette releet.

men vet fortsatt ike hvor det befinner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det SIKRINGER jeg snakka om da, men regner vel med at dere har sjekka dem da?..går under wisch wash i sikringsboksen (skal være 2-3stk, en på 15A)..kursfortegnelsen ligger jo i lokket. Hvis det er et relè som er gåen, så ligger det isåfall under dashbordet.. Det finnes også en kontrollboks til vindusviskerne, men ettersom viskerne fungerer delvis, så vil jeg tro at boksen er iorden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...