allengero Skrevet November 4, 2006 Skrevet November 4, 2006 kjennes ut som om jeg kjører med konstant sleng på snøen. er det mulig å justere spissing bak på en e30? Eller er det bare noen dårlige foringer? tror demperene er gåen, kan det ha noe å si?
Sevenord Skrevet November 4, 2006 Skrevet November 4, 2006 Samme følelsen får jeg under pådrag i litt fart. Kjennes ut som man ligger med konstant små-sleng, men det er nok mest pga dekkene som har meget høy profil... Jeg tar det som ett hint og kjører litt roligere
Øyvind L. Skrevet November 4, 2006 Skrevet November 4, 2006 Nei du kan ikke juster spissing bak på E30 originalt. Har du exentriske foringer i bærearmene bak så kan du justere camber og spissing littegrann.
Bjørner Skrevet November 4, 2006 Skrevet November 4, 2006 Kan være slitte foringer, som gjør at bakhjulene får en liten sveis bevegelse og dermed dårligere veigrep. Hadde dette problemet på min e39 touring, så sitter dem som et skudd på vinterføre
Champ Skrevet November 6, 2006 Skrevet November 6, 2006 jeg hadde dette på min bil for en uke siden , jeg viste også at bærearmsforingen bak på høyre side var dårlig , da jeg fikk denne bytta ble alt ok , bilen oppfører seg nå bra på vinterføret og går rett frem i motsetning til før jeg bytta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå