krist_olsen Skrevet November 4, 2006 Skrevet November 4, 2006 kor kan eg finna sånne blitse lys (blitser inni hovedlyktene) som du ser på nåken bilar på rudskogen?
Kenzuke Skrevet November 4, 2006 Skrevet November 4, 2006 Dette kalles Strobe-kit , hvis du prøver å google det fram , så finner du sikkert en del HVis du ikke finner noe, så kan jeg jo si at Mekonomen solgte disse her i Alta for en liten stund siden.
Sandersen Skrevet November 6, 2006 Skrevet November 6, 2006 Å nu blei jeg nysjerrig på dette, blitser det når kommer i en vinkel eller trykker på knapp eller åssen funker dette? noen som har bilder av dette forresten ?
karlsen Skrevet November 6, 2006 Skrevet November 6, 2006 hey sandersen, seff har jeg dette, hadde det montert i den gamle 3ern, det er en styringsboks samt 2 blitze pærer, min har trinnløs justering av hastighet samt om de skal blinke sammen, hver for seg 1 eller 3 ganger om hverandre, tøft for show egentli, ser det kittet har blitt en del dyrere enn når jeg kjøpte det...
Sandersen Skrevet November 6, 2006 Skrevet November 6, 2006 Ahh tror det blir en stund til at jeg prioriterer dette hehe først må bimmern bli i show tilstand!
Rotty Skrevet November 6, 2006 Skrevet November 6, 2006 Muleg å få med blå pærer? følger med slike gummihetter i flere farger på de fleste kitt
Bjørn 320 Skrevet November 6, 2006 Skrevet November 6, 2006 Hm, interessant Hadde vore litt artigt å kjøpt noko sånt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå