Mexos Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 Har utsatt bilkjøpet mitt til sen vintern/våren og må si jeg er ganske spent på hvordan bruktbil prisene vil være da. Bilene blir jo 1 år eldre og de bruker jo å synke over vinteren, men pga. alle disse nye avgiftene er jeg redd for at folk kommer til å skru opp bruktbilprisene. Hva tror folket her jeg kan forvente meg? Har tenkt å kjøpe meg en E46 med minimum 320 motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 e90 320 blir jo billigere (12 000) på nyåret, og 325 blir dyrere (12 000). Begge prisene er for manuel kasse. Så det kommer vel litt an på hva man velger av motor da, men sånn jeg ser det kan man ikke skru opp prisene pga de nye avgiftssatsene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 4, 2006 Forfatter Share Skrevet November 4, 2006 e90 320 blir jo billigere (12 000) på nyåret, og 325 blir dyrere (12 000). Begge prisene er for manuel kasse. Så det kommer vel litt an på hva man velger av motor da, men sånn jeg ser det kan man ikke skru opp prisene pga de nye avgiftssatsene. jeg skal ha bensinbil med manuell kasse. Nei bilen de har kjøpt kostet jo ikke no mer når de kjøpte den så det blir jo feil å skru opp prisene, men er jo alltid noen som prøver seg. Er derfor spent å se. hvor mye vil en bil synke i verdi på å bli 1 år eldre egentlig hvis vi tenker i alderen 6-8 år. 7000kr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 Hvis noen prøver seg på å skru opp prisene på 320 eller 325 modellene tror jeg de kommer til slite veldig med å få solgt bilene sine. Det er kjøpers marked på brukt biler. Hvor mye de går ned etter nyttår vet jeg desverre ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 4, 2006 Forfatter Share Skrevet November 4, 2006 Blir spennende å se da Jeg bør i teorien da få samme bil til en lavere pris i mars april enn nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå