Gå til innhold

Bruktpriser på nyåret

Mexos
 Share

Anbefalte innlegg

Har utsatt bilkjøpet mitt til sen vintern/våren og må si jeg er ganske spent på hvordan bruktbil prisene vil være da. Bilene blir jo 1 år eldre og de bruker jo å synke over vinteren, men pga. alle disse nye avgiftene er jeg redd for at folk kommer til å skru opp bruktbilprisene. Hva tror folket her jeg kan forvente meg? Har tenkt å kjøpe meg en E46 med minimum 320 motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e90 320 blir jo billigere (12 000) på nyåret, og 325 blir dyrere (12 000). Begge prisene er for manuel kasse. Så det kommer vel litt an på hva man velger av motor da, men sånn jeg ser det kan man ikke skru opp prisene pga de nye avgiftssatsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e90 320 blir jo billigere (12 000) på nyåret, og 325 blir dyrere (12 000). Begge prisene er for manuel kasse. Så det kommer vel litt an på hva man velger av motor da, men sånn jeg ser det kan man ikke skru opp prisene pga de nye avgiftssatsene.

jeg skal ha bensinbil med manuell kasse. Nei bilen de har kjøpt kostet jo ikke no mer når de kjøpte den så det blir jo feil å skru opp prisene, men er jo alltid noen som prøver seg. Er derfor spent å se. hvor mye vil en bil synke i verdi på å bli 1 år eldre egentlig hvis vi tenker i alderen 6-8 år. 7000kr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...