Stonescream Skrevet November 20, 2006 Skrevet November 20, 2006 På min var det casterstagene som måtte skiftes. Jeg hadde vibrasjoner mellm 90 - 120 og under kraftig nedbremsing. Har fortsatt bittelitt vibrasjoner igjen, men nå med vinterdekk har jeg ikke merka de enda.
andymac Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Skrevet Desember 29, 2006 Problemet hos meg var slitte foringer.. Fikk bytta dem, og da ble alt fint, heldigvis!
Steffan C Skrevet Desember 29, 2006 Skrevet Desember 29, 2006 Bærearm, casterstag eller traværs foringer?
andymac Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Skrevet Desember 29, 2006 Det var castertagforingene, rimelig nedslitt.. Spurte gammel eier om foringene og lignende da jeg kjøpte bilen, og han mente at alt var skiftet og i god stand, så det er kanskje greit å sjekke litt nøyere selv neste gang ja! hehe.. Men nå er hvertfall bilen en drøm å kjøre igjen!
Quattrokiller Skrevet Desember 29, 2006 Skrevet Desember 29, 2006 Enkleste er kanskje å starte med å rengjøre felgen grundig inn-og utvendig og så balansere de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå