Jan_Sande Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 Bil solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 jeg har motor veit du!! men men.. må settes sammen da:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 faen at jeg hev en bunnpanne just til en 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 har komplett motor til 318is, men defekt topp gearkasse,clutch,utløselses lager,svinghjul,register og start motor er nytt kan få hele greia med ledningsnett og hjerne for 6000,- ska få me radiator og forstilling også om du ville ønske:) Gir du meg 7000,- får du med bremsesystemet også der klossene er nye, skivene er ubetydelig lite slitt, kalipterene er lakket rød og skiftet pakkninger på Ring eller send pm om du er intresert;) mvh John-Erik Andreassen 95829784 SiohZ@kosegutt.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 Har en M40B18 motor du kan få kjøpt billig. KM stand kun 315.000 Motor fungerer helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 en m40 som virker fint etter så mange km? overhalt 2 ganger den da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet November 19, 2006 Share Skrevet November 19, 2006 gi meg bud på motoren min da;) m42 har jeg selges med defekttopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan_Sande Skrevet November 22, 2006 Forfatter Share Skrevet November 22, 2006 Den motoren hadde sikkert vært fin den Mr Sunde,men tror ikke jeg gidder å reise til stryn for å kjøpe en motor til denne bilen,ser ut som om den blir solgt som den står! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 4000,- selger jeg alt for nuh:) får med absolutt alt bare du betaler frakten. Vil ha alt ut i fra garasjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå