Redlady Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 Skal ha nye felger til bilen min, men jeg klarer ikke helt å bestemme meg enda... Bilen min er en 325 e36, så trenger litt tips. Her er bilen: Den skal senkes etterhvert (venter egentlig bare på coiloversene), og jeg har skiftet ut litt forskjellige lykter til hvite glass, skal ha rutesenker og en liten ving. Så jeg vil gjerne ha felger som står i stil med dette. Har hvert å sett på disse, men er litt usikker: Men har tenkt en del på felger med kant. Syntes det er kulest på bmw egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 kjøp deg breie felger med kant og vals.. d er det feteste på E36, men koster jo litt selvfølgelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Redlady Skrevet November 4, 2006 Forfatter Share Skrevet November 4, 2006 Ja pris er jo litt problemer da... Tenkte meg ikke aaaaaaaalt for dyre felger, men litt kan jeg spandere... Får en del gode prosenter også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MikkeBMW Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 Ja kantfelger er alltid go knall på bmw... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Redlady Skrevet November 4, 2006 Forfatter Share Skrevet November 4, 2006 Har dere bilder av noen felger som kanskje kunne passe??? Er litt grønn i akkurat dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 Her har du noen skamråe felger! Disse får du dog ikke kjøpt nye idag, da de tydeligvis er utgått. Heter OZ Futura, og bildet har jeg stjelt av bruker: Germanlook her på forumet. (håper det går bra) Ellers har du Brock B1 som er slager på både E30 og E36. Kan jo fort bli dyrt med lakkering osv da men.. sånt må man leve med Her er jo de du tenkte på kanskje: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MikkeBMW Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 www.gsbildeler.no har jo dei klassiske Rondell felgane. Ellers så selger vell styling tech Brock felger.. Prisklasse er det snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 Enig med at du bør velge en kantfelg. Hartge Classic i 18" er fint på E36. Ikke velg felgen du har lagt ut bilde av. Det er jo en 5serie replica. Den felgen passer jo dårlig på E36.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 grusomme de oz felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MikkeBMW Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 grusomme de oz felgene What? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 De er jo ALT annet enn grusomme da E46Hazey!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 grusomme de oz felgene hæææh??? på E36 Coupe så er dem rett og slett skamråe!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 slenger meg på med deg Kææks. OZ Futura får 1.plass på E36 hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Redlady Skrevet November 5, 2006 Forfatter Share Skrevet November 5, 2006 Jeg vet faktisk ikke helt hvilken prisklasse jeg tenker på... Må se og tenke litt og derfor jeg trenger litt tips. Er selv enig i at kantfelger er finest på bmw, men klarer ikke helt finne dem jeg har lyst på. Gubben solgte sine gamle og det er de eneste jeg har sett til nå som jeg har likt best. Selv om de ikke passet min bil pga innpresset, syntes jeg det er bittert at han solgte dem.... Har litt lyst å finne noen som ligner dem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 Mange her på forumet med pene felger Gamle bilen til P.I.B med AC felger: Maguns sine AEZ paron: Desloch sin gamle med 18" M3 felger: Mine 18" Hartge replica, med litt ekstra kant bak Et lite utvalg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå