ropa Skrevet November 5, 2006 Skrevet November 5, 2006 Fint med felger med kant ja, men med kantfelger må du vaske oftere og grundig, gjerne en polering nå og da, trenger med andre ord mer vedlikehold, men absolutt det tøffeste spør du meg Disse skal jeg ha på min bil da jeg henter bilen, bmw e46. http://www.amring.se/default.asp?c=shop&s=rims Se under oxo tyson chrome Trur disse er slager på både e36 og e46, men det er chrome og spørs om de passer til akkurat den bil fargen du har, ska jo ha sort bil, så dette blir fett.
-Anders- Skrevet November 5, 2006 Skrevet November 5, 2006 Skal man ha breie felger med brei kant må man ha "feil" innpress!! Altså, lavt innpress som på 5 serie. Snakker selvfølgelig om E36!
Redlady Skrevet November 5, 2006 Forfatter Skrevet November 5, 2006 Ja var jo en del fine felger på den siden da....
Raven Skrevet November 5, 2006 Skrevet November 5, 2006 Heisann Redlady! Regner med du har sett bildene av bilen min på Girlsgofast, men jeg syns ihvertfall at de felgene ble bra, og det var vel de felgene du vurderte også. Jeg betalte 11k for dem hos GS. go for it girl!
Odland318is Skrevet November 5, 2006 Skrevet November 5, 2006 Enten Hartge Classic eller de som er sist avbildet. YUM
Odland318is Skrevet November 5, 2006 Skrevet November 5, 2006 Enten Hartge Classic eller de som er sist avbildet. YUM
Redlady Skrevet November 6, 2006 Forfatter Skrevet November 6, 2006 Å hei Raven... Vi møtes litt over alt jah... Ja jeg har sett på de felgene en god stund, men var ikke helt enig da gubben sa jeg måtte velge sånne felger før jeg så den på din bil... Men har også lyst på kantfelger da. Fant noen på en side i går, så jeg får sette meg i tenkeboksen litt tror jeg.
Raven Skrevet November 6, 2006 Skrevet November 6, 2006 he he ja det er vanskelig valg ja. liker godt kantfelger på bmw jeg også og vurderte det lenge, men jeg angrer ikke da lykke til med valget. Du har vel noen måneder å tenke deg om på nå da. Jeg har fiksa meg "nye" felger på vinterhjula jeg nå, får dem på i morgen. Var så trist å gå fra de 18" hjula på bildet og ned på original 15" Så i morgen smeller jeg på noen helt enkle 16" 5 eikede felger. Mulig jeg er litt jålete men.. hehe
Redlady Skrevet November 7, 2006 Forfatter Skrevet November 7, 2006 He he. Ja fikk selv på mine vinterfelger og måtte rett og slett le... Men det er nå bare for vinteren. Snøen (og sladdingen) kommer til å gjøre at en ikke ser felgene så mye likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå