Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Disse høytalerne er det rå lyd i... Så spørs om dere som sier dettte er fiasko enten her noe mye bedre selv eller ikke har fått testet dem fult ut.. Med en nad c372 og c272 så funker det fett.. Har selv hørt disse spille med disse forsterkere og det var ikke noe å klage over. har disse forsterkerne selv på mine høytalere som er samme opsett som dc 1515 og det er ikke til å klage på.. Og hvis du kjøper en ekstra sub til å koble til blir dette bare helt konge. her selv en CV el-36 basser som blir drevet av 2 gem sound 5500 som er brokoblet, men dette kan bli litt vel mye.. Men funker fett som party annlegg da.. hehe!! Hvor mye har du tenkt deg for de ?? Kunnne tenkt meg noe litt mindre også..

Skrevet

4000kr, det holder med en nad c372 da, den er komplett så du trenger ikke forforsterker, jeg ville ha kjøpt di nye cerwin vega forsterkerene isteden :)

vet ikke hvor mye det koster og sende høyttalera.

Lettere og hente dem :)

Skrevet
har fått spm om jeg kan sende di og det kan jeg ikke, vil koste en del også gidder jeg ikke tilfelle dem ikke blir hentet...

Det er jo ikke så vannskeligt å veie dem, finne ut hvor mye ifrak å få forskuds betaling :P

bare ett tips

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...