peiia Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 rutene dugger som om det skulle vært settet til en porrfilm på min 318 e36.. finnes det noen smarte tiltak for å minke den uten den mest opplagte å kjøre på med luft ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 Bare sett på klimaanlegget hvis du har da hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 pass på å ikke vør våt eller rå i klærne når du går inn i bilen :whoa: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peiia Skrevet November 4, 2006 Forfatter Share Skrevet November 4, 2006 hehe.. joda, varmeapparatet funker jo fint på fremre del da, men bakrutene er jo møkk... er jo helt ekstremt på skuta mi i forhold til andre biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 Kan jo være vannlekkasje et sted inne i bilen. På en kompis sin gamle E34 var gulvet fult av vann. Det dugget som bare f... Etter det var fikset og tørket og tettet osv, var duggen borte hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peiia Skrevet November 4, 2006 Forfatter Share Skrevet November 4, 2006 orker ikke tenke på det en gang, rive opp søpla, nei vettu! er ikke det litt typisk e36 at det lekker vann inn i dørene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 jeg har vann i dørene på min.. men det var visst normalt hørte jeg ... hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 normalt å ha vann i dørene? Men, ta først å vask rutene å hold de rene, så dugger det ikke så ille. Så selvfølgelig prøv å tørk opp bilen innvendig, kjør på med full varme, og sjekk at kanalene som går bakover i bilen er åpen (at ikke gulvmatten i dørken ligger over eller noe slikt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 Du får kjøp noe "guffe" på flaske som du kan tørke over vinduet med som hindrer at det dannes dugg. (er beregnet for å bruke på visiret på motorsykkelhjelmer) Du vil bli kvitt duggen, men hvis du har en lekkasje en plass, så vil jeg anbefale at du fikser den.. Hvis ikke så er det rustfjerner på flaske du må kjøpe neste gang.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 Det kan hende at coupé filteret er tett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 normalt å ha vann i dørene? Ikke akkurat det jeg mente men, hehe! Når det regner så ser jeg det ligger vann nede i dørene. (har tatt av dørtrekk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 Sjekk om det er vått under gulvmattene framme (fører og passasjer foran). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar H Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 løft opp gulvteppe bak ...I min var teppe helt tørt oppå men under var det badekar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 rutene dugger som om det skulle vært settet til en porrfilm på min 318 e36.. finnes det noen smarte tiltak for å minke den uten den mest opplagte å kjøre på med luft ? Hei. Hadde samme problemet på min e36. Fikk tips om å bytte pollenfilter, noe som gjorde underverker samtidig som det ble mye bedre trykk i airconditionen. Har du varme i rutene bak, bruk den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 tror egentli alle de som har en "eldre" bmw bør sjekke om det er vått under gulvteppene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå