Ola. Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 Prøver å finne ut hva slags plugger som skal i S50B30 (e36 M3 motoren) orginalt.. Noen som vet? ps. Søkefunksjonen her på forumet er helt vannvittig dårlig.. Samme hvor mye AND å NOT en skriver, så kommer alt mulig tull frem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 Boch Y 5 DDC står det i ETK.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 Når jeg søker på "S50B30 AND *plugger*" får jeg opp denne tråden her, og ingen andre. Hva er det du ikke får til å søke etter? I Autodata står det også Bosch Y5DDC (med 0.8mm åpning). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet November 6, 2006 Forfatter Share Skrevet November 6, 2006 Når jeg søker på "S50B30 AND *plugger*" får jeg opp denne tråden her, og ingen andre. Hva er det du ikke får til å søke etter?I Autodata står det også Bosch Y5DDC (med 0.8mm åpning). Når jeg søkte, kom det opp to sider med resultat som ikke hadde stor med dette å gjøre.. Søkte på det samme som deg bl.a. Takker for hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Bare der å få tak i en plugg til en M-motor er jo helt håpløst.Må stort sett bestilles. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Jeg kjører BRISK Premium LGS plugger på min S50B30.. Virker veldig ok. http://www.brisk.biz/index.php?page=tun ... m_lgs.html Men de kostet litt mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Ser på 3.2-literen at den er spesifisert til å kunne ha både de nevnte Bosch-pluggene (Y5DDC), NGK PKR7A (0.7) og Champion A59GC (0.7). Da burde de vel fungere på 3-literen også..? NGK pleier å ha ålright priser, og meget høy kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå