E36 Coupè Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 tallene på kjørekomp. min er uleselige. går såvidt an å tyde de om en trykker litt på displayet. Må en bytte ut hele displayet,eller er d mulig å fikse d på noen slags måte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 Hvilken av utgavene har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36 Coupè Skrevet November 5, 2006 Forfatter Share Skrevet November 5, 2006 den minste..aller minste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 Broderen bytta kun pærene da det var ganske uleselig. Men var vel kun den ene pæra som var gåen. Får håpe det er det som er feilen din også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36 Coupè Skrevet November 5, 2006 Forfatter Share Skrevet November 5, 2006 ok,får prøve på d da..har du sendt de tåkelyktene forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 Pakket det tidligere i kveld. Var på danmarks cruise fredag-søndag, så ble lite posting før helga gitt Men forsto det slik at du er på ferie til 11. nov? Så pakken kommer frem før deg så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36 Coupè Skrevet November 5, 2006 Forfatter Share Skrevet November 5, 2006 jepp,er tilbake på fredag så da er d vel rett til posten og begynne monteringen tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1970lr109 Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 Hei, Jeg hadde samme problem med displayet, og det er nok ikke bakgrunnslampene. Det er dårlig kontakt mellom printkort og flatkabel-matten som forsynder LCD-displayet. Du fikser problemet (eller ødelegger OBC´en ) med å følge denne anvisningen: http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=457171 Det er en del fikling, både med å få ut innmaten og med å lodde av (og på igjen) tre punkter som forsyner bakgrunnslyset med 12v/jord. Det er veldig lett å ødelegge banene som går fra de tre loddepunktene. Hvis bakgrunnsbelysningen ikke fungerer etter denne fiksen, så har du garantert brudd i en eller flere av de tre banene fra loddepunktene. Da må du legge på litt ekstra tinn fra punktet til starten på banen på printkortet. Jeg fikk brudd i to eller tre baner fordi jeg ikke hadde tinnsugeren for hånden, og bruddene er umulig å se uten å bruke lupe! Du bør ha en liten loddebolt og tinnsuger samt ha litt erfaring med elektronikk/finmekanikk før du går i gang med å ta OBC´en fra hverandre. Mitt ble 99% bra når kupeen er kald og 100% når bilen har kjørt noen minutter. Sjekk samtidig om noen av de 4 lampene for bakgrunnsbelysningen også må skiftes. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36 Coupè Skrevet November 7, 2006 Forfatter Share Skrevet November 7, 2006 flott! takker for svar,skal ta å gjøre d du forklarer en dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå