Gå til innhold

ahhhhh luftet 330´n i dag

Kjell Rune
 Share

Anbefalte innlegg

ååå for en fantastisk hærlig bil... har ikke brukt den på noen uker nå... og jeg må bare si att det var helt fantastisk... fristelsen ble for stor og jeg måtte bare dra den ut av garasjen når det ble 9 grader ute og pene veier... men nå står den parkert igjend... håper d ikke blir fler slike milde dager så den får stå i fre til sommeren. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå for en fantastisk hærlig bil... har ikke brukt den på noen uker nå... og jeg må bare si att det var helt fantastisk... fristelsen ble for stor og jeg måtte bare dra den ut av garasjen når det ble 9 grader ute og pene veier... men nå står den parkert igjend... håper d ikke blir fler slike milde dager så den får stå i fre til sommeren. hehe

E46 eller? orginal? eller er den trimmet som du skriver i signaturen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e46 ja.. den er helt orginal foruten no m-tech tinger.. :) og denne er ikke trimmet enda vertfall. har bare hadt 20 bmwer som er trimmet på ett eller annet viset.. :) og ja havarert noen ganger. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e46 ja.. den er helt orginal foruten no m-tech tinger.. :) og denne er ikke trimmet enda vertfall. har bare hadt 20 bmwer som er trimmet på ett eller annet viset.. :) og ja havarert noen ganger. hehe

Såpass, 20 stk er da ingenting :) mot mine 3 stk. som ikke er trimmet:(

Håper det blir et prosjekt på meg til sommeren, en E30 325 coupe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...