Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så krevende ut!

Mange trange svinger der! Tror jeg hadde likt en bane som var 1/3 breiere. :)

Synd jeg må så langt av gårde for å finne slike baner, og aktive miljøer...

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

[space]: Vi får starte opp en Østfoldklubb.. :wink: Så kan vi dra å konkurrere med gutta i vest. Kjells lek og hobby i Strömstad har mye og billige biler..

Skrevet

Der er to awd driftefilmer med disse små rakkerne! :P

Jeg for min del ville ha foretrukket en av de litt større sakerne.

1:8 bensinbiler med driftedekk ob bakhjulstrekk.

DET er morsomt det ;)

Har 3 bensinbiler i 1:10, hvor den ene er borra opp. Tar maks 2 sekunder før den er oppe i toppfart, og det er en fartsbil. :wink:

Den spinner mye.

Den med oppborra motor har fremhjulstrekk, så den er lett å kjøre fort med. Den bakhjulstrekkte bilen min er nærmest umulig å kjøre med den motoren i, så i den har jeg nok hakket mindre motor.

Eneste utingen med den oppborra motoren er at alt rister løs etter noen få dagers kjøring.. :?

Har satt de bort for tida, da det er alt for mye skruing på de.

Skrevet
Nå fikk jeg lyst på Mini-Z igjen etter å ha sitt de drifting filmene!!! Noen som vet hvordan de får det til? Spesielle dekk og underlag?

Det er vel bare å sette på foamdekk foran og original dekk bak det vil jeg tro.

Off,må få igang mine biler igjen...Ufattelig moro med mini-z!!

Skrevet

Dette har vel vært spurt om 1000 ganger før her på forumet, men igjen, hvor får jeg kjøpt noe slikt? 1/18, 1/10 evt slike mini-z biler?

Skrevet
Nå fikk jeg lyst på Mini-Z igjen etter å ha sitt de drifting filmene!!! Noen som vet hvordan de får det til? Spesielle dekk og underlag?

Mini-Z med 4WD, er tingen hvis du skal drifte, t.o.m barnehageunger klarer det med 4WD

Skrevet

Trykket meg litt frem og tilbake på den sia du henviste til Tommy, men finner ingen ordentlige skall. Er jo bare to-tre skall der, og ikke av noen "vanlige" biler.. Må det kjøpes ett annet sted det da eller?

Skrevet

Det finnes hvertfall en del forskjellige karosserier, men ikke helt sikker på hvor en får kjøpt de. Det er jo også populært å kjøpe 1/24 modellbil byggesett og bruker karosseriene fra dem. Da må det noe modding til for å få det til å passe (og sitte fast). Sjekk ut det svenske forumet jeg linket til tidligere. Masse snadder der!

Skrevet

hvis dere tenker på å begynne med dette er det noen små ting man bør tenke på.

1: Det er ikke så moro å kjøre på stue gulvet i lengden, så man bør lage en bane. Det er forsovet ganske enkelt. Noe sponplater, en spesiell maling som lager konge grep og "vandt" av en sort. Da har du en billig og grei bane.

2: Bilene er ikke så dyre, men det finnes sykt mye moro ekstra utstyr. oljedempere, alufelger, oppgradert motor, kulelager osv.. Det blir dyrt i lengden.

Men det er skikkelig moro en stund, men for min del gikk det fort over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...