Kjell Rune Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 så hva mener dere blir dette bra lr?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Pen pen bil!!De er så fine disse e46 coupene!!330 slår jo heller aldri feil!! Edit: Felgene var jo helt rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 6, 2006 Forfatter Share Skrevet November 6, 2006 glemte foresten og skrive att det var felgene jeg hadde "byttet" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 HEHe... Joa, feitfeit bil..!! Har du ikke bilder av Eirik sin da han prøvde 20" på 330'n da? Få han til å hive ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Ufattelig pen bil du har Kjell Rune! Hadde jeg hatt jobb til neste år skulle jeg nesten kjøpt den hos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 6, 2006 Forfatter Share Skrevet November 6, 2006 HEHe... Joa, feitfeit bil..!!Har du ikke bilder av Eirik sin da han prøvde 20" på 330'n da? Få han til å hive ut! jo da d skal jeg ha her en plass. men det er tatt med en ufattelig dårlig mobil skal sjekke og legge ut vist det er brukenes.. heh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Fine disse E46 coupene Veldig pen 330Ci du har Kjell Rune. Kan tenke meg den går greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 PEN bil du har Kjell Rune!!! Har så sinnsykt lyst på de felgene! Hadde eg hatt peng så skulle eg kjøpt de av Maze selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 6, 2006 Forfatter Share Skrevet November 6, 2006 Fine disse E46 coupene Veldig pen 330Ci du har Kjell Rune. Kan tenke meg den går greit noen har vertfall testet 330´n sin. ser ut til att den går fort nok... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Vanvittig flotte felger du har fått moddet på bilen din Kjell Rune.. Skulle ønske jeg hadde slike felger også liggende i garasjen min.... Å så har jeg det ja.. hehehehe... Du får komme å hente de når du har tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 ja dette blir bra!! brenn av!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkjernaas Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Ingen tvil om at det er en flott bil du har, og grom motor! Samme felgene som jeg har til min e46 328 CI forresten... Var ikke helt 100% fornøyd med hvordan de så ut på bilen min nå, men ettersom jeg har full M-tech 2 pakke, M3-vipp til bagasjelokket og bakrutesenker liggende(av praktiske grunner får montering vente til våren), så trur jeg nok jeg skal bli tilfredsstilt... Uten tvil gromme felger... Hva er bredden på dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 gkjernaas: Det kan jeg svare på ettersom de ligger hos meg: 8,5x19 og 10x19 .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 6, 2006 Forfatter Share Skrevet November 6, 2006 ja jeg har og full stayling liggende som venter på og bli montert en dag jeg gidder... 8,5 forand og 10 bak i 19" seff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkjernaas Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 ok... har 9,5 både foran og bak jeg! skulle ønske jeg hadde din dim.! men hvis det kun er gidda som holder deg igjen, så trenger du vel bare et tupp i baken da eller? Og til mAZE: Hvis du har kontakt med Kjeller'n, så kan vel du hjelpe han med det tuppet:P hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå