Kjell Rune Skrevet November 6, 2006 Forfatter Share Skrevet November 6, 2006 ok... har 9,5 både foran og bak jeg! skulle ønske jeg hadde din dim.!men hvis det kun er gidda som holder deg igjen, så trenger du vel bare et tupp i baken da eller? Og til mAZE: Hvis du har kontakt med Kjeller'n, så kan vel du hjelpe han med det tuppet:P hehe ja det er bare og gidde og dra i garasjen en dag og legge seg ned på det kalde gulvet for og begynne og skru på den. men det er kaldt og ekkelt. lurer på om jeg må smiske meg til og få komme på ett skikkelig verksted med løftebukk. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Og til mAZE: Hvis du har kontakt med Kjeller'n, så kan vel du hjelpe han med det tuppet:P hehe Det skal nok la seg ordne det.. Litt langt i mellom oss, men jeg har vanvittig lange bein.. hehehe. Kan jo gi han ett tupp når han kommer for å hente felga da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 7, 2006 Forfatter Share Skrevet November 7, 2006 hehe spørs om jeg skal dra meg på verkstedet nå og ha på bagasjelokket da vertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 Fet bil.. er det mye hk i den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 Husker at denne var til salgs og at jeg hadde skikkelig SKIKKELIG lyst på den.... Men jeg hadde en bil fra før som ikke var solgt Dette var da du kjøpte den Kjell Rune og ikke nå da du skulle selge. Nydelig bil du har. Skal ha en slik en dag jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 7, 2006 Forfatter Share Skrevet November 7, 2006 hehe ja du får kjøpe min om 1 år. jeg skal ikke slege min.. den bare står til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 Jeg fulgte med på salgstråden din Men så ville du plutselig ikke selge lenger. hehe. Går an å ombestemme seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 7, 2006 Forfatter Share Skrevet November 7, 2006 Fet bil.. er det mye hk i den? 231hk. denne er helt orginal. ikke kn filter engang.. kunna tatt din touring i inbytte jeg vett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 Tenkte du da på min touring? Den er til salgs..... Innbytte? Gjerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 Dette blir meget bra Kjell Rune Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 7, 2006 Forfatter Share Skrevet November 7, 2006 da driver jeg og lager en prosjekt tråd. fikk montert noe i dag og ikke minst tatt bilder av alt jeg har handlett inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 ja jeg har og full stayling liggende som venter på og bli montert en dag jeg gidder... 8,5 forand og 10 bak i 19" seff. 10" bak ja. Går det greit. Er bilen senket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 7, 2006 Forfatter Share Skrevet November 7, 2006 bilen min er blir valset og litt breddet foran og bak i vinter. så med meg går det vel uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 7, 2006 Forfatter Share Skrevet November 7, 2006 prosjekt tråden. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=33440 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 Ser flott ut, og når delene som vises i prosjekttråden kommer på, blir nok denne fet . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå