tmp Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Selger mine 18" bmw replika felger, type s7. Felgene og dekkene er helt nytt, gått kun ei uke. Dekkene er av type Hancook, dim 235/40-18,piggfrie dekk. Som sagt, alt er helt som nytt, og sitter idag på en e39 touring. URL=http://imageshack.us] Håper bildet fuker,,hehe, send mail om dere lurer på noe, pris er 12000.-. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet November 6, 2006 Forfatter Share Skrevet November 6, 2006 mail adresen er, T_m_p-79@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maestro Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 hvorfor selger du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet November 7, 2006 Forfatter Share Skrevet November 7, 2006 Skal bruke ett annet sett v.dekk istedet for 18". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 Hmm... Dette skulle jeg hatt. Vil du ta i innbytte mine org. 16" alufelger med vinterdekk?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet November 7, 2006 Forfatter Share Skrevet November 7, 2006 ja, det er ikke umlig, hva slags felger og dekk har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 ja, det er ikke umlig, hva slags felger og dekk har du? Er disse org felgene, litt usikker på va dekk som står på. Noe piggfritt såfall. Skal sjekke senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet November 8, 2006 Forfatter Share Skrevet November 8, 2006 tja, kan være greit det,men hva tenkte du på å ha igjen for de da? Har ett sett 16" med utslitte dekk på, så kunne vært greit med andre felger,med bedre dekk ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet November 10, 2006 Forfatter Share Skrevet November 10, 2006 kan ta andre v.dekk til e39 i inbytte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet November 11, 2006 Forfatter Share Skrevet November 11, 2006 M-styling samt angeleyes kan tas i inbytte... Slik ser de ut på bilen min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linren Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå