Mauro Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Syns det hadde vært ypperlig om bimmers.no solgte email adresser. Hadde dette vært vanskelig å fått til? Selv hadde jeg godt kunne betale 50-100 for en @bimmers.no adresse. Satt just å tenkte litt på det, så tenkte jeg måtte lage en tråd for å se om flere syns det samme som meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 tja.. hvorfor ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Ikke meg imot hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 synes det var en genial ide=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 Støtter den jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 Tøft:lol: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 Fin måte å vise at ein er medlem på ihvertfall!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 Ikke dumt.. Hadde gått for det jeg hvis det kom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 Jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 knall det. men det vil jo koste litt for bimmers.no å få dette til! og det er vel ikke så veldig mange som vil gi opp sin gamle adresse? eks på msn osv! men tøft hadde det vært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 flere nettplasser gir jo ut unlimited email aliases. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 tja hvis Gunnar har en Exchangeserver burde ikke det være store problemene, the blue Pearl , man kan ikke bytte noe etter "@" i en epostadresse, dette har bla med MX record å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 tenkte ex: test@bimmers.no bruker@bimmers.no osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 alle epostene vil jo komme til samme konto hvis du bare tenker bruke aliaser. Mulig jeg misforstår deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 ja, faen det stemmer ja, aliases funker dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå