Mauro Skrevet November 6, 2006 Skrevet November 6, 2006 Syns det hadde vært ypperlig om bimmers.no solgte email adresser. Hadde dette vært vanskelig å fått til? Selv hadde jeg godt kunne betale 50-100 for en @bimmers.no adresse. Satt just å tenkte litt på det, så tenkte jeg måtte lage en tråd for å se om flere syns det samme som meg.
Hylland Skrevet November 7, 2006 Skrevet November 7, 2006 Fin måte å vise at ein er medlem på ihvertfall!!!
vetu03 Skrevet November 7, 2006 Skrevet November 7, 2006 Ikke dumt.. Hadde gått for det jeg hvis det kom..
Dirty Skrevet November 7, 2006 Skrevet November 7, 2006 knall det. men det vil jo koste litt for bimmers.no å få dette til! og det er vel ikke så veldig mange som vil gi opp sin gamle adresse? eks på msn osv! men tøft hadde det vært
rel0ad Skrevet November 7, 2006 Skrevet November 7, 2006 flere nettplasser gir jo ut unlimited email aliases.
E46Hazey Skrevet November 7, 2006 Skrevet November 7, 2006 tja hvis Gunnar har en Exchangeserver burde ikke det være store problemene, the blue Pearl , man kan ikke bytte noe etter "@" i en epostadresse, dette har bla med MX record å gjøre.
rel0ad Skrevet November 7, 2006 Skrevet November 7, 2006 tenkte ex: test@bimmers.no bruker@bimmers.no osv osv osv
E46Hazey Skrevet November 7, 2006 Skrevet November 7, 2006 alle epostene vil jo komme til samme konto hvis du bare tenker bruke aliaser. Mulig jeg misforstår deg.
rel0ad Skrevet November 7, 2006 Skrevet November 7, 2006 ja, faen det stemmer ja, aliases funker dårlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå