Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har el takluke i bilen, motoren går, men luka beveger seg ikke, noen som har peil på dette eller? vil ikke røre oppi der selv, da jeg ikke er int at takluka ikke skal komme igjen om jeg får den opp :P

Skrevet

hehe, ja, hadde det vært den, men den rikker seg faen ikke, bare motoren som går rundt, men ikke noe som gjør antydninger til å bevege seg, lurer på om ikke alf lie får jobben om ingen kan fortelle meg noe nyttig her

Skrevet

Høres ut som ganske pirkete arbeide, noe vaiere eller lignandes som skal trekke luka som må være slitt / løst, ikke veit jeg åssen det systemet funker. Kan ta en kik i haynes boka og se hva jeg finner ut

Skrevet

Viss det er er samme system som på E36 så kan det jo vere det tannhjulet som sitter på motoren som er utslitt. Er bare å skru ned motoren for å sjekke. Er det tilfelle så er det sikkert fordi at takluken går treigt. Kan lønne seg å smøre opp og rense den av og til.

Skrevet

å fy faen... trur nok alf lie får akkurat denne ja, hater sånt pisk, og er uaktuelt å stå ute nå på denne årstiden men tak som ikke er igjen :D

• 2 weeks later...
Skrevet
OT her, men hvilken bok er det dere nevner? Kunne trengt en bmw guide ettersom jeg nettopp har kjøpt meg en.

Haynes bok.

Haynes har forskjellig mekkebøker til forskjellige biler.

Får kjøpt disse på forskjellige bilrekvisita butikker.

Bentley manual er også å anbefale da den er litt mer omfattende. Dette er en verkstedhåndbok.

Her kan du se en Bentley manual til E36, så får du en pekepinn på hva det er. Er jo mye bedre å ha den i papirform.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...