karlsen Skrevet November 7, 2006 Skrevet November 7, 2006 har el takluke i bilen, motoren går, men luka beveger seg ikke, noen som har peil på dette eller? vil ikke røre oppi der selv, da jeg ikke er int at takluka ikke skal komme igjen om jeg får den opp
Sandersen Skrevet November 7, 2006 Skrevet November 7, 2006 kanskje en trimkam på el motoren hadde gjort seg eller en turbo kanskje den får fart på seg da ?
karlsen Skrevet November 7, 2006 Forfatter Skrevet November 7, 2006 hehe, ja, hadde det vært den, men den rikker seg faen ikke, bare motoren som går rundt, men ikke noe som gjør antydninger til å bevege seg, lurer på om ikke alf lie får jobben om ingen kan fortelle meg noe nyttig her
Sandersen Skrevet November 7, 2006 Skrevet November 7, 2006 Høres ut som ganske pirkete arbeide, noe vaiere eller lignandes som skal trekke luka som må være slitt / løst, ikke veit jeg åssen det systemet funker. Kan ta en kik i haynes boka og se hva jeg finner ut
karlsen Skrevet November 7, 2006 Forfatter Skrevet November 7, 2006 trur jeg skal kjøpe meg den boken selv også, virker som jeg trenger den sånn i ny og ne ja
Sandersen Skrevet November 7, 2006 Skrevet November 7, 2006 Veldig nyttig ! fåes kjøpt på biltema til en grei pris, den har redda meg mange ganger.
Mr_Sunde Skrevet November 7, 2006 Skrevet November 7, 2006 Viss det er er samme system som på E36 så kan det jo vere det tannhjulet som sitter på motoren som er utslitt. Er bare å skru ned motoren for å sjekke. Er det tilfelle så er det sikkert fordi at takluken går treigt. Kan lønne seg å smøre opp og rense den av og til.
Quattrokiller Skrevet November 7, 2006 Skrevet November 7, 2006 Ser på bildene dine, ser ut som du har krom-støtfangere, så regner med du 85 modell eller noe sånt? Fant bilde av oppbygningen av soltaket ditt på denne linken. Lykke til, hehe. http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=54&fg=05
karlsen Skrevet November 7, 2006 Forfatter Skrevet November 7, 2006 å fy faen... trur nok alf lie får akkurat denne ja, hater sånt pisk, og er uaktuelt å stå ute nå på denne årstiden men tak som ikke er igjen
kligon2 Skrevet November 17, 2006 Skrevet November 17, 2006 http://www.e36coupe.com/ (Her kan du få hjelp......)
suprapete Skrevet November 17, 2006 Skrevet November 17, 2006 OT her, men hvilken bok er det dere nevner? Kunne trengt en bmw guide ettersom jeg nettopp har kjøpt meg en.
Mr_Sunde Skrevet November 17, 2006 Skrevet November 17, 2006 OT her, men hvilken bok er det dere nevner? Kunne trengt en bmw guide ettersom jeg nettopp har kjøpt meg en. Haynes bok. Haynes har forskjellig mekkebøker til forskjellige biler. Får kjøpt disse på forskjellige bilrekvisita butikker. Bentley manual er også å anbefale da den er litt mer omfattende. Dette er en verkstedhåndbok. Her kan du se en Bentley manual til E36, så får du en pekepinn på hva det er. Er jo mye bedre å ha den i papirform.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå