Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Meningen er å ha en firehjulstrekk utgave av M3 på en måte. Du aner ikke hvilken sinnsyk glede det er å det er å kjøre fra blaserte Audier, Subaruer og lignende på vinterføre med en halv-stylet BMW... Ihvertfall så lenge jeg har fjernet alt av hentydninger på firehjulstrekk bak på bilen, står nemlig 316i der. Gøy på autobahn også det når man blir forfulgt av en Golf GTi etc.

heheheh Genialt :) 316 faktisk :P

Skrevet
Meningen er å ha en firehjulstrekk utgave av M3 på en måte. Du aner ikke hvilken sinnsyk glede det er å det er å kjøre fra blaserte Audier, Subaruer og lignende på vinterføre med en halv-stylet BMW... Ihvertfall så lenge jeg har fjernet alt av hentydninger på firehjulstrekk bak på bilen, står nemlig 316i der. Gøy på autobahn også det når man blir forfulgt av en Golf GTi etc.

heheheh Genialt :) 316 faktisk :P

Hvis jeg ikke tar helt feil så var denne "316" en meget rask bil rundt vålerbanen på bmwccn treffet? luktet at det ikke var en 316 :D

også var det jo to sugerør da :)

Skrevet

Stemmer nok det. Var første gang jeg har vært på noe sånt og var utrolig gøy. Ga mersmak, og ble veldig inspirert av hva jeg så av biler og kjøring der oppe. Er et par småting jeg skal gjøre med bilen til neste gang, ihvertfall bremsene. Fikk oppleve fading i siste runden, og det var ikke noe særlig å snurre 270 grader med et par biler rundt meg i svingen nei. Takket være ypperlige sjåfører rundt meg gikk det bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...