Tommy Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Kjørte forbi for ikke så lenge siden, å da var det fremdeles en butikk der, men han er vel kjent for dårlig service, å vanskelig å få tak i (han har også hatt en episode med TV2 hjelper deg)Vil anbefale folk å heller finne en annen plass å handle. Kan du utdype litt angående TV2 Hjelper deg? Det har gått meg hus forbi...du må inn i butikken og satse på at det man skal ha ER på lager og ikke begynne med noe bestilling. Du, wheelman er ikke første mann som har fått dårlig eller i dette tilfellet, INGEN service Det var en episode da han hadde solgt en lettmotorsykkel, til en kunde, å kunden forhåndsbetalte den, men etter ca 2 år, hadde han fremdeles ikke fått sykkelen, å ikke penger tilbake heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Fyren mente også at dette ikke hadde noe som helst med firmaet å gjøre, siden det var han som privatperson som importerte disse syklene (sa at han importerte de ihvertfall, de kom jo aldri). Men så lenge CZT er enkeltmannsforetak så er uansett hans og firmaets økonomi nøyaktig den samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Har snakket med eieren av CZT ved flere anledninger, og også fått hans forklaring på hva som skjedde. En ting er i alle fall sikkert, saken har to sider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Har snakket med eieren av CZT ved flere anledninger, og også fått hans forklaring på hva som skjedde. En ting er i alle fall sikkert, saken har to sider. Og en annen ting som også er sikkert, er at samme hvor mange sider den lettsykkelsaken har, så gjør han en latterlig figur som butikkeier og selger. Makan til elendig kundeservice finnes knapt. For meg var det nok å være innom den butikken der én eneste gang før jeg skjønte at det bare var å styre unna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 jeg er en god kjenning av innehaver av CZT og dette med TV 2 hjelper deg er en stor flause fra tv2 sin side. kjenner til alle detaljer i denne saken og vet om andre tilfeller der folk har hatt problemer med tv2 hjelper deg, kan si så mye som at t.o.m når reporter "snakker" med bjørn andre skretting på programmet, så er ikke dette bjørn andre skretting i det hele tatt!! jeg stokk når jeg såg programmet fordi mangen andre av oss som kjenner han godt hørte at det ikke var hans stemme, + han hadde ikke snakket med tv2 hjelper deg den dagen. det hadde han fått tlf utskrift på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 og bjørn hadde snakket me han som skulle kjøbe sykkelen og sagt at gagiva hadde problemer med leveransen av mito 125cc og tilbudte seg og gi pengene tilbake, men kjøper sa nei han ville vente, så gikk det 1-2mnd til og bjørn sa nokk en gang at sykkelen trolig ikke ville komme pga tilstanden til gagiva, men da svarte kjøper: "nei,jeg får ikke lov av tv2 hjelper deg og ta i mot pengene,de lager sak om dette" MEN, dette komm sevlfølgelig aldri fram Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå