cornelius Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 Vil ha et bur inn i min e30, men lurer på om jeg det går og få tak i halvbur som kan brukes sammen med 2+2 intreøret? eller om jeg må ut med baksete? har sett noen bilder på nett av noen som hadde fult intreør og halvbur, men husker ikke hvor.. nb! er det noen krav til bur som skal brukes på "vanlige" gatereg. biler? vet at det ikke skal hindre "rømningsveier" men er det noe mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 har ikke kollevold bur til deg? mener eg så det på sidene deres.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet November 7, 2006 Forfatter Share Skrevet November 7, 2006 har ikke til e30 som jeg fant.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 Godkjent av NBF. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 pedersen racing da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet November 7, 2006 Forfatter Share Skrevet November 7, 2006 takk, fant på pedersen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Kravene er som klebefix skriver, godkjenning hos Norges Bilsportforbund. Bilen din må også lisensieres for løp for å kunne kjøres på hvite skilter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 så om man skal ha bur i en gatebil. så må den lisensieres for løp? uff. jeg er trøtt. så jeg skjønte dette egentlig ikke. så jeg spør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet November 8, 2006 Forfatter Share Skrevet November 8, 2006 Kravene er som klebefix skriver, godkjenning hos Norges Bilsportforbund. Bilen din må også lisensieres for løp for å kunne kjøres på hvite skilter. den viste jeg ikke, da blir det vel en god del mer arbeid tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Jepp, er nok ikke bare enkelt dessverre, er midt oppi dette selv. Men det kan være du er heldig og møter på BT som er lette å ha med å gjøre...ring din lokale BT å hør med de P.S. det holder med en enkel Gatebil-cup lisens. De bilene må ha bur o.l. samtidig som de har hvite skilter. Da godkjennes bilen med bur, men du er ikke pliktig til å stille på løp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 www.heigo.de mener jeg har bur til E30 som gjør det mulig å benytte seg av baksetene, og jeg mener de også er tüvgodkjente. Koster litt, men skal være veldig bra passform og kvalitet. Presidenten i BMWCCN kjøre med dette i sin E30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå