jokke88 Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 noen som veit hvor jeg kan få laga en kasse som passe inn i e36 coupe? har 2 12" elementer som jeg trenger en kasse til. noen forslag da jeg selv har 10 tommeltotter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokke88 Skrevet November 8, 2006 Forfatter Share Skrevet November 8, 2006 her er litt info om elementene som trenger kasse. sier ikke meg noe, men sier kansje noen andre her mer http://www.pioneer.no/no/products/25/13 ... index.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 http://bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=377 senne funker bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokke88 Skrevet November 8, 2006 Forfatter Share Skrevet November 8, 2006 blir ikke den kassa der litt for mange liter? mener og ha hørt at di skal ha noen og 30liter? mulig jeg er helt på bær tur nå men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Recommended sealed enclosure (Litres) 24.1 - 49.5 Du får hvertfall en kraftig dypbass. "94 liter ( to kammer på 47 liter )" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Tidligere laget jeg kasser selv. Fant først ut hva volumet måtte være. (tlf/faks til levrandøren av høytaleren). Der etter laget meg en tabell i et regneark som jeg ganget sammen høyde x bredde x dybde. På den måten kunne jeg da spesial tilpasse enkelte mål. Vel min måte for 10 års siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 har hatt en slik, i 2 typer kasser, og jeg ble mest fornøyd med den som jeg har linket til, får en sinnsyk kraftig bass... har i tillegg en kraftig forsterker på dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokke88 Skrevet November 8, 2006 Forfatter Share Skrevet November 8, 2006 Tidligere laget jeg kasser selv. Fant først ut hva volumet måtte være. (tlf/faks til levrandøren av høytaleren). Der etter laget meg en tabell i et regneark som jeg ganget sammen høyde x bredde x dybde. På den måten kunne jeg da spesial tilpasse enkelte mål. Vel min måte for 10 års siden.tenkte på og bygge selv, men har ti tommeltotter så dethadde nok ikke blitt så bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokke88 Skrevet November 8, 2006 Forfatter Share Skrevet November 8, 2006 har hatt en slik, i 2 typer kasser, og jeg ble mest fornøyd med den som jeg har linket til, får en sinnsyk kraftig bass... har i tillegg en kraftig forsterker på dem..jeg får prøve og se hvis jeg ikke får noen til og bygge kasse for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 www.ljudia.no har disse kassene å.. om det er nærmere enn bilradiospesialisten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå