Bmwgutt Skrevet November 9, 2006 Share Skrevet November 9, 2006 Nydelige biler dere har E30 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 9, 2006 Share Skrevet November 9, 2006 Flotte bilder av strøkne E30'r (ikke for mange av de lenger). Forøvrig perfekt senket den svarte . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Flotte bilder av strøkne E30'r (ikke for mange av de lenger).Forøvrig perfekt senket den svarte . Takker for fine tilbakemeldinger folkens Alltid gøy det! Perfekt senk sier du Viss det er dette bilde du tenkte på så må jeg desverre meddele att den er noen cm høyere nå! Måtte løfte den litt pga dårlige veier Var bare 8-10cm klaring under! Så nå er det Eibach 40/40 fjærer som står på! Viss du ser nøye etter ser du att noen av bildene er før senk og noen etter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Akkurat ja, Norge er ikke det mest gunstige landet å kjøre med senk . Er vel litt høyere på dette bilde? Ser bra ut, men utsendemessig penere før . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 Ja der er de nye fjærene på Er enig med at bilen var penere slik den var.. Men det skal jo kunne brukes også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 fiine biler ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 fiine biler ja Takker Ser du har hatt din del E30er selv ja Fine og morsomme biler til en grei penge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jenny Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Fy søren! Nå fikk jeg lyst på E30 igjen! Kjempe flotte begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjabba Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 pene e30er d der, den svart minnet litt on min:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jallis Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 meget fine e30er : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 meget fine e30er : ) Jeg får takke på vegne av meg og Kai Synd me Kai sin,nok en E30 325i mindre Den sorte vurderes solgt forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-[tom]- Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Ser jo ikke nyrene på noen av bilene. er nok ikke fan av de sorte nyrene. Likte senkinga på den grå, samt at den har de rette speilene. Mye tåke på bildene eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 -":3eyd66ql]Ser jo ikke nyrene på noen av bilene. er nok ikke fan av de sorte nyrene.Likte senkinga på den grå, samt at den har de rette speilene. Mye tåke på bildene eller? Er litt regn på noen av bildene eneste.. Ja er helt enig når det gjelder speila,har vanlige speil på en delebil jeg har stående men bryr meg ikke med å koste mer på den nå når jeg skal selge! Personlig liker jeg best sorte nyrer..men det er jo en smakssak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå