B.E.E. Skrevet November 9, 2006 Share Skrevet November 9, 2006 Trodde nedfeldbart baksete var standard på alle coupèr. Jeg har dette også på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet November 9, 2006 Share Skrevet November 9, 2006 har vært nedfeldbart i både i den jeg har nå og den jeg hadde..tror vi kan si at det er orginalt på coupe!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet November 9, 2006 Share Skrevet November 9, 2006 bilen på bildet stemmer ike,, for denn bilen går hær i traktene... 325i turbo.. preben som eier denn,, medelm her inne.. kødd anonse Torstein da! Bilen ble solgt for en måned siden til en i Oppland eller no sa han. Det som bekymrer meg er at fyren som har kjøpt den prøver å lure folk her. Eller, så er han bare lettere tilbakestående. 1. Bilen er ikke en 98 modell 2. Bilen er ikke en m3, men heller 325 med turbo. 3. Bilen har ikke 550hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 9, 2006 Share Skrevet November 9, 2006 Nedfeldbar rygg er originalt på E36 coupe! Og disse annonsene er kødd. -Sikkert noen som bare har lite å gjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet November 9, 2006 Forfatter Share Skrevet November 9, 2006 Ja,forstod igrunn med engang at det var kødd..men det er utrolig provoserende da det med nedfellbar seterygg er vel orginalt på coupe' ja...på alle e36'ene til kompisene mine er det vertfall det,å det samme gjelder vel sedanen tror jeg..!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 9, 2006 Share Skrevet November 9, 2006 er ikke på alle sedaner har jeg sett! Så coupe er originalt, mens sedan er ekstrautsyr kanskje?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet November 9, 2006 Share Skrevet November 9, 2006 er ikke på alle sedaner har jeg sett! Så coupe er originalt, mens sedan er ekstrautsyr kanskje?! Helt riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå