mossel Skrevet November 8, 2006 Skrevet November 8, 2006 Tidligere har jeg lekt litt med tanken på bredere skjermer på en e36 (ikke like villt som e30 m3, men noe i nærheten). Her for litt siden så jeg en engelsk (mulig amerikansk) bmw 328i med turbo (grå) med slike bredda bakskjermer, noen som vet hvor det evt. er mulig å få kjøpt noe sånt?
Widejuggao Skrevet November 8, 2006 Skrevet November 8, 2006 er det bredding (widebody) du sikter til så har jo rieger,zeemax,flossman,seidl +++
mossel Skrevet November 8, 2006 Forfatter Skrevet November 8, 2006 tenker ikke på bodykits av plastik eller glassfiber. vil evt. måtte ta av for/bak skjermene for å sette på bredere stål (karosseri). anyone?
Eika Skrevet November 8, 2006 Skrevet November 8, 2006 hvis du ikke vil ha glassfiber så ta en prat med Lefsa, han er jo helt rå til og bredde osv osv osv
Superbeetle Skrevet November 8, 2006 Skrevet November 8, 2006 hvis du ikke vil ha glassfiber så ta en prat med Lefsa, han er jo helt rå til og bredde osv osv osv Bead-lock på bilforumet altså..
Eika Skrevet November 8, 2006 Skrevet November 8, 2006 japp.. du får kansje med noen lefser på kjøpet også
E36Cab1 Skrevet November 9, 2006 Skrevet November 9, 2006 M3 baksjermer er vel breiere enn standard utgaver??
R Andersen Skrevet November 9, 2006 Skrevet November 9, 2006 M3 baksjermer er vel breiere enn standard utgaver?? Nei, ikke på E36. Det er ett franskt firma som lager det kit`et du tenker på. Det heter Equisses eller noe i den duren. Har det hjemme i ett blad, så skal se om jeg finner det når jeg kommer hjem fra jobb.
RWDF Skrevet November 9, 2006 Skrevet November 9, 2006 Esquiss Rafale er fett: Ellers har var det vel AC Schnitzer som hadde en breddet E36-versjon. Fredrik la ut bilde av den her på forumet i en tidligere diskusjon. edit: sjekk denne tråden: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=12721
mossel Skrevet November 9, 2006 Forfatter Skrevet November 9, 2006 M3 baksjermer er vel breiere enn standard utgaver?? Nei, ikke på E36. Det er ett franskt firma som lager det kit`et du tenker på. Det heter Equisses eller noe i den duren. Har det hjemme i ett blad, så skal se om jeg finner det når jeg kommer hjem fra jobb. Det hadde vært kjempeflott. Takker
R Andersen Skrevet November 9, 2006 Skrevet November 9, 2006 Det hadde vært kjempeflott. Takker Hvis du ser i innlegget over til RWDF, så har du kit`et jeg snakker om. Tøft og dyrt..
RWDF Skrevet November 9, 2006 Skrevet November 9, 2006 Faktisk synes jeg dette kittet (Schnitzer) ser litt bedre ut, med tanke på hjulbuene foran:
R Andersen Skrevet November 9, 2006 Skrevet November 9, 2006 ACS-breddingen tror jeg ikke man får tak i lenger.. Utrolig tøft!
Steffan C Skrevet November 9, 2006 Skrevet November 9, 2006 ACS-breddingen tror jeg ikke man får tak i lenger.. Utrolig tøft! Det stemmer nok det ja. Fant ihvertfall ikke det i prislista til AC Schnitzer.no.
bmwrasaren Skrevet November 9, 2006 Skrevet November 9, 2006 Esquiss Rafale er fett: Ellers har var det vel AC Schnitzer som hadde en breddet E36-versjon. Fredrik la ut bilde av den her på forumet i en tidligere diskusjon. edit: sjekk denne tråden: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=12721 Noen som vet prisen på dette settet? Går det an å kjøpe kun fram og bakskjermer? Eller er en nødt til å kjøpe et helt sett?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå