Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

sier det samme som jeg har sagt før, utroligt bra bredda :D du får si fra neste gang du skal i gang med noe sånt så kansje jeg tar meg en tur og får noen tips :D

Skrevet

Følger med på bilforumet på tråden der hver dag, utrolig mye bra!

Men hvordan er det kostnadsmessig. la oss si custom lagd i stål tilsvarende acs kit'et, hvis det er mulig. med arbeid, lakk og alt..

evt "vanlig" bredding med kun hjulbuer..

Hehe, ja det har vært full fart på BF siden... :lol:

koster....

Det tar noe tid å modde buer...regner 25 timer +- på 2 buer med modding av bakfangeren...Kommer litt ann på hva bileieren har for ønsker!

Lakking av 2 bakskjermer ryker på ca en 5 tusenlapp, med grunnarbeid...

Den breddinga på Grønne E-30 ble vel ca 60 timer bak og 30 timer framme...mao en stor jobb der det går tid å få sveising, plater og åpniger til å stemme!

For de som synes dette tar lang tid, så kan de jo prøve selv...Har jo ganske bra Karosserimaker verktøypark, så mye der som hjelper meg til å gjøre jobbene kjappere og bedre...

:wink:

Skrevet

timelønn?

Er på variabelen 3-400 inkl mva.

Men når det nye verkstedet er oppe å går, så blir det vel 400 inkl mva uansett..... :wink:

For da er det vel endel som skal betales!

Skrevet
timelønn?

Men når det nye verkstedet er oppe å går, så blir det vel 400 inkl mva uansett..... :wink:

Skal du jobbe der fulltid da? Er jo ikke så gale pris sammenlignet med bilverksteder, og hva klarer de å få gjort.

Sitter å leser trådene dine, tenker på ting jeg har lyst på. og tenker her er iallefall mannen som kan gjennomføre det :wink:

Skrevet

Blir vel en deltids løsning først og fremst, for er en del ting som skal årdnes...

å vi har 6 biler/kjempe prosjekter som skal gjøres klare!

Så vi trenger plass...

Blir vel Slegga-Racing.../RÅSA fare som kommer til å bli der på dagtid....

Mye skjer om dagen, så nå er det bare å prøve å krype så vi får alt med oss!

Men føl dere fri til å logge dere inn på siden å fyr løs med spørsmål!

Så skal vi svare så godt vi kan....

Å de dummeste spørsmålene er det man lærer mest av....

Jeg vet... :wink:

Skrevet
Tidligere har jeg lekt litt med tanken på bredere skjermer på en e36 (ikke like villt som e30 m3, men noe i nærheten).

Her for litt siden så jeg en engelsk (mulig amerikansk) bmw 328i med turbo (grå) med slike bredda bakskjermer, noen som vet hvor det evt. er mulig å få kjøpt noe sånt?

Finnes det noe bilde av den bilen du sikter til?

Hadde vært morsomt å sett!

Skrevet

Finnes det noe bilde av den bilen du sikter til?

Hadde vært morsomt å sett!

Ekstremt bra jobb med skjermene til SS og andre Bead-lock!

Når det gjelder den bilen så fant jeg den igjen etter mye om og men, den har blitt lakkert til grå/blå i det siste. Jeg ser nå at det er nok snakk om en hel del plastik her. Han skriver selv at dette er et av de få Esquiss Rafale Widebody-kits i verden som ble solgt før de stoppet produksjon, men slik så den iallefall ut før:

Jeg syntes bakskjermene ser råe ut :lol:

1big.jpg

4big.jpg

Skrevet
Ac schnitzer har jo litt bredding alla M3 e30, vet ikke om det var den det var hentydet til.

Ellers så er jo dette en variant...men pent?

bisforbrutusze2.jpg

hehe, denne er jo moddet kraftig i photoshop :lol:

Skrevet
timelønn?

Har du bredda noen E36 sedan før? Blir vel kanskje noe tidsforbruk ala den E46 sedanen der?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...