Gå til innhold

billig overnatting i trondheim?

Nygaard
 Share

Anbefalte innlegg

dreams gogobar!

utelivet her er jo helt rått...hallo...det er jo studentby nr 1! downtown er konge...tigertiger er konge...savoy er konge... og hvis du er på babe jakt er vip lounge helt vilt! (18årsplass) hehe...er 22 selv men må på vip noen ganger...herregud så mye 9'er og 10'er damer samlet på en plass finns ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dreams gogobar!

utelivet her er jo helt rått...hallo...det er jo studentby nr 1! downtown er konge...tigertiger er konge...savoy er konge... og hvis du er på babe jakt er vip lounge helt vilt! (18årsplass) hehe...er 22 selv men må på vip noen ganger...herregud så mye 9'er og 10'er damer samlet på en plass finns ikke...

Hvor ligger vip lounge 8) ? Jeg havner på tiger tiger hver gang jeg er i Trondheim jeg.. Vanedyr :)

Men tilbake til topic. Billig overnatting er det jo enkelt å finne i Trondheim. Bare å ta en grundig sjekk på nett det, så dukker det alltids opp noe. Sist bodde jeg her http://www.choicehotels.no/html/no301037.jsp

Betalte 800 for et dobbeltrom lørdag til søndag. Synest det er en grei pris i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv Thon Hotel Trondheim... Eit bra hotell som ligge midt i sentrum nesten!!!

Prisen der er 645,- inkl frokost, eller 615,- dersom du er medlem! Koster INGENTING å tegne medlemsskap, og du opparbeide deg bonuspoeng for kvar overnatting på Thon hotels i Norge, som du igjen kan ta ut i gratis overnatting!!!

Dersom du ringer dit, så spør om dei har Swingende Weekendpris... Dette er eit tilbud dei bruke i helgene dersom det er lite folk... Prisen vil då være 500kroner!

Nret dit er 73 88 47 88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...