Gå til innhold

8,5x17 BMW felger på e36


snes
 Share

Anbefalte innlegg

Det avgjørende er vel å finne ut innpresset.

8,5" er jo ikke bredt, jeg kjører selv den dim. men med et35 er da fortsattt litt kant.

Men selv om det er mindre innpress på disse felgene. vil det ikke bli bred kant. da må du ha 9-10" felg...

8,5" på et 13 til e34 har ikke mye mer kant enn mine et35 på e36...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det avgjørende er vel å finne ut innpresset.

8,5" er jo ikke bredt, jeg kjører selv den dim. men med et35 er da fortsattt litt kant.

Men selv om det er mindre innpress på disse felgene. vil det ikke bli bred kant. da må du ha 9-10" felg...

8,5" på et 13 til e34 har ikke mye mer kant enn mine et35 på e36...

Felgene på bildet står vel på en 5-serie med innpress på 20 eller hva det er, og det blir problematisk på e36 i 8,5". Det har jeg prøvd, og saken er jo en helt annen hvis innpresset er 35.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det avgjørende er vel å finne ut innpresset.

8,5" er jo ikke bredt, jeg kjører selv den dim. men med et35 er da fortsattt litt kant.

Men selv om det er mindre innpress på disse felgene. vil det ikke bli bred kant. da må du ha 9-10" felg...

8,5" på et 13 til e34 har ikke mye mer kant enn mine et35 på e36...

Felgene på bildet står vel på en 5-serie med innpress på 20 eller hva det er, og det blir problematisk på e36 i 8,5". Det har jeg prøvd, og saken er jo en helt annen hvis innpresset er 35.

Oops! Ikke noe å satse på altså?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er absolutt ingen ekspert på området i det hele tatt, det eneste jeg vet er at 8,5*17" med ET20 (felger som har stått på en 535 e34) ble helt feil på min e36 med orginale fjærer og dempere. Det som kan løse problemet er valsing seff, og kanskje slipper du unna med bare valsing bak. Det passet så dårlig på min at jeg valgte å drite i hele prosjektet å legge dem ut for salg:

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=33008&highlight=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har de samme felgene som på den 5'ern på min e36 - bortsett fra en vesentlig ting: de har ET35 (tror jeg det var). De heter Artec MS, og du får dem til både e36 og e39. De er nokså like, bortsett fra at "spilene" på e39 utgaven er mye rettere - på e36 blir de mer buede.

Uansett, en pen felg med skikkelig kant :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...