mowz Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Skrevet Desember 6, 2006 ja det så skikkelig kult ut på min når jeg satt den bakpå bagsje lokket mitt for å prøve......
mowz Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Skrevet Desember 6, 2006 ja det ser bra ut det, litt diskre vinge.....
jlien Skrevet Desember 6, 2006 Skrevet Desember 6, 2006 Festes denne med klips, eller må man borre og styre i bagasjelokket? Er det noe forskjell på pre-facelift og facelift på bagasjelokket?
Kjell Rune Skrevet Desember 6, 2006 Skrevet Desember 6, 2006 det er ingen forskjell. jeg festet min med og borre hull i bagasjelokket. altid penest det..
mowz Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Skrevet Desember 6, 2006 man skal borre hull og feste ja... det er nok best, så sitter den godt fast.
Bmwgutt Skrevet Desember 6, 2006 Skrevet Desember 6, 2006 Er rattet solgt? byr 900,- + frakt for ratt og e30 vinga.
mowz Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Skrevet Desember 6, 2006 Rattet er ikke solgt men har en som er intr, skal høre med han først hvis han byr mer enn 100 kr for det, hehe.
mowz Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Skrevet Desember 6, 2006 hvis ikke kan du sikkert få det til den prisen hvis jeg finner noe å pakke rattet i...hehe. Har bare vært tap for meg den vingen, hehe, men men sånn er livet. men trenger penger.. skal kjøpe anlegg.
hartgecab Skrevet Desember 9, 2006 Skrevet Desember 9, 2006 Har sendt deg pm! Hvis vingen fortsatt er til salgs kjøper jeg den. Gi meg kontonr ditt så setter jeg over penger på forskudd, men da betaler du frakt? Greit?
mowz Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Skrevet Desember 9, 2006 nei skal min ha 800 + frakt. gjerrige folk..hehe. pm er sendt. Pedaler og ratt er antagligvis solgt
mowz Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Skrevet Desember 9, 2006 da er HARGE vinge solgt, hvis alt går greit ved salg...
mowz Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Skrevet Desember 11, 2006 da er ratt og pedaler solg åsså... men virker ikke som noen er intressert i det andre... men men
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå