calitri Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 fy å faen, ta e noko av d finaste i he sett. off no vart i dårli. bestemte me at i ska ha me e28 igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 er en kompis av meg sin. m535, nylakkert. grom bil! så også 5 serien en kveld,men da jeg møtte deg på veien holdt jeg på å dra i håndbrekket for å kansje kunne nå deg igjen å kansje kunne beskue bilen din...forresten,når var det du kjøpte bilen av maze? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 Noen bilder til..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 Pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnadderTeam Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Takker for positiv omtale av bilen.. fint å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasK Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Helt nydelig men litt skeptiskt til midtstillt eksos anlegg.. Ellers så bilen helt fantastisk ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 veldig fin e28.. inspirasjon til vinteren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 ja, å nå står den vinter parkert på verkstedet å i kveld skal motoren ut.. så da blir det vell enten at d blir turbo eller så har jeg hørt snakk om en m5 3,6 som er gulle god.. blir en spenende kveld.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Ja det skal bli morro å se hva slags maskinist som havner under huven på denne nå i vinter.... Uansett så blir den nok sprek! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Jeg må også slenge meg på her. Regner med at det var denne bilen som sto utafor Vorpenesbygget på Hjelset en kveld. Den så jo utrolig pen ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 da regner du nok rett. står vel noen greie biler i den garasjen de leier nå.. og fler blir det vel når donkis får tilbake e30´n hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MERN Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Kjempe pen bil!!! e28 M535i er en av mine yndlinger, og denne bilen er av de bedre jeg har sett.. Helt nydelig men litt skeptiskt til midtstillt eksos anlegg.. Ellers så bilen helt fantastisk ut Midtstilt eksos er jo standard på alle e28, så ville vært rart med no annet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnadderTeam Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 Noen som skal på bmw treff i ålesund i vår? håper på å bli ferdig til det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 Når er treffet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 Noen som skal på bmw treff i ålesund i vår? håper på å bli ferdig til det! Da må du slutte å jobbe så masse å fortsette sånn som du har holdt på na uka her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå