Gå til innhold

sølv grå e28 i molde

knooot
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Autoslalom ja, vært noe det.. Hadde man bare hatt bil til den slags så :P Hehe, tror neppe 520'n holder til slik bruk :P

Det var med flere 520 i fjor, samt en 120D, en 318, 320, 518 osv.. ingen biler produsert i Bayern er for dårlige til å delta på autoslalom!! Det er ikke noen topphastighetsløp det er snakk om, så motorstørrelse er egentlig ikke så nøye. Det er jo bare snakk om å ha det litt morsomt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det autoslalomløpet åpent for alle bare de har BMW? Er ikke medlem i Bmwccn, men autoslalom er jo alltid gøy :)

Er ikke helt sikker på det der, men tror det skal gå greit bare du har en bil av det rette merket (mini går også)

Tror ikke det er noen som har spurt meg om medlemskort i bmwccn enda.. Så mitt råd er: Møt opp og meld deg på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet må du være medlem, men spør de ikke, så gjør det vel ikke noe. Men det koster ikke skjorta å være medlem heller da ;) Du tjener inn igjen medlemskontigenten bare med diverse medlemsrabatter, samt at du får ett meget godt medlemsblad ;)

Gode poeng Kai :wink: Tror ikke det er noen som har gått konkurs av å betale et medlemsskap i bmwccn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som blir med å kjøre kolonne fra Vestnes da? Hadde vært morsomt å samlet så mange som mulig :) Vi blir nok en gjeng fra Vestnes i år også regner jeg med....

Bare å komme med et tidspunkt det, så skal jeg alltids henge meg på dere jeg. Havnet jo på en måte midt i den kolonna i fjor og da, men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...