Gå til innhold

E36 Infinity 2 stage 3 :) *update side 12-13* ferdig lakkert


Widejuggao
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 354
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nei, ikke gjorde jeg noe for å prøve og selge den heller... :S

Treff nei..ikke så opptatt av det egentlig.

blir bare en rolig cruising som regel på noen varme vår og sommer kvelden :)

Huske bare du sa den skulle komme å se på den eller at en var innterisert..

Men bra du har den fortsatt!!

Det er jo det som er morsomt med en sånn bil, å cruise når det er strålende være og sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns nå denne er finere jeg da men.. Aldri tatt jonsibal sin som noe mal.. Ikke liker jeg fronten hans.. Og ikke liker jeg sideskjørta.. Og mninst av alt liker jeg ballongskjermene han har bredda bilen med..

Unnskyld meg, kanskje jeg driter på kirkebenken her nå, men syns ikke jonsibal sin er så sinnsykt "over the top"... Er en middelmådig E36 med ballongskjermer, Skyline lignende front og en M3Gt vinge bak...

Når det gjelder motoren... Så er vel ikke denne heller så "svær"... Også er den jo trimma til drittbensin.. 92 oktan :P

"Skyline lignende fronten" har han laget selv og er ikke så forferdelig stygg spør du meg. Ser bare litt annerledes ut enn m3=)

Han har heller ikke m3gt vinge bak. Jeg har det og syns det er fint.. men du tar litt feil angående den gitt=)

Han sier selv at bilen går bra og jeg ser da ikke no minus med den motoren =)

Bilen denna tråden handler om ser vanvittig fet ut! kan tenke meg du liker deg bak rattet på denna kjerra ^^ Hvor breie felger har du rundt om og hvilket innpress? lookin goood

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, orker ikke noe mer styr me denne bilen nå lenger tror jeg....gått litt lei hele bil byggingen.... :S:S

så kankje den kan selges igjen til våren til en som vill ha "litt" mer glede av en slik bil.

Men ikke tolk meg feil, jeg synes det forsatt er drit kjekt og cruise rundt i denne på varme dager :) er jo en bil folk legger merke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, orker ikke noe mer styr me denne bilen nå lenger tror jeg....gått litt lei hele bil byggingen.... :S:S

så kankje den kan selges igjen til våren til en som vill ha "litt" mer glede av en slik bil.

Men ikke tolk meg feil, jeg synes det forsatt er drit kjekt og cruise rundt i denne på varme dager :) er jo en bil folk legger merke til ;)

Skjønner =) Jeg får følge med litt her. Hadde vært frekt med en turbo motor under huven =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Har ikke noen bilder av sånn den var før du bygde den om sist gang? Når den hadde det lakkere carbon pannseret.. Er litt innterisert i flere av det;)

Kan godt sende meg de på pm eller msn om du har;)

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...