Widejuggao Skrevet September 4, 2007 Forfatter Skrevet September 4, 2007 Første 10 meter bilen triller etter alt er montert! Kun anlegg montering som gjenstår
boost Skrevet September 4, 2007 Skrevet September 4, 2007 vart porr mann:) einast du treng no er toning av ruter Xenon svart skinn so trur eg du har fått ei bra 14`s brakka hehe:) kjempe rått:)
Chris_325iM Skrevet September 5, 2007 Skrevet September 5, 2007 ble veldig bra! digger at du har svart tak og fada det over i hvitt! utrolig gjennomført
elmirh Skrevet September 5, 2007 Skrevet September 5, 2007 kas kant er det på felgene framme og bak og kor mangen tommer er de?
Widejuggao Skrevet September 5, 2007 Forfatter Skrevet September 5, 2007 kanten er av rustfritt RADINOX stål. kanten framme er 3.5" og bak er den 4.5"
Widejuggao Skrevet September 5, 2007 Forfatter Skrevet September 5, 2007 btw, noen som har bump stops til salgs?
bmwrasaren Skrevet September 6, 2007 Skrevet September 6, 2007 Felgene og interiøret trakk MYE ned! Men ellers rå og gjennomført bil!
BreitBau Skrevet September 6, 2007 Skrevet September 6, 2007 Felgene og interiøret trakk MYE ned! Men ellers rå og gjennomført bil! Interiøret er greit.. Men Felgkommentaren din tror jeg du blir skutt for
Widejuggao Skrevet September 6, 2007 Forfatter Skrevet September 6, 2007 Felgene og interiøret trakk MYE ned! Men ellers rå og gjennomført bil! akkuratt det tar jeg renne fart og driter i
-Anders- Skrevet September 6, 2007 Skrevet September 6, 2007 Felgene og interiøret trakk MYE ned! Men ellers rå og gjennomført bil! Hva mener du passer av felger på denne da?
Widejuggao Skrevet September 6, 2007 Forfatter Skrevet September 6, 2007 sikkert noen 8x17" spile felger fra TSW me 8cm spacers :P var jeg frekk nå?
Spiritus Sancti Skrevet September 6, 2007 Skrevet September 6, 2007 Felgene og interiøret trakk MYE ned! Men ellers rå og gjennomført bil! Hva FAEN!? Haha, dummeste jeg har hørt på lenge! var jeg frekk nå? Ja, det syntes jeg. Vennligst ta det tilbake! *Ironi* Jeg har sagt det før og sier det igjen, bilen blei RÅ som fasan!
drunken' Skrevet September 6, 2007 Skrevet September 6, 2007 Ble veldig bra! Er ening med mye av det som står over, unntatt det med felga osv så klart.. Syns bakluka ble knallstilig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå