Gå til innhold

E36 Infinity 2 stage 3 :) *update side 12-13* ferdig lakkert

Anbefalte innlegg

• Svar 354
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hehe! Tenkte meg at jeg kom til å bli kvestet for den felgkommentaren :lol: Men jeg har en mening, og det er vel lov og ha det?

Men det jeg mente med felgene, er at de er for brede bak, ser ut som de stikker en halvmeter utforbi hjulbuen, og nei, med det mener jeg ikke at du skal ha 155 14" med 75 profil :wink:

Skrevet

fy faen denne bilen blei rå.. måten du lakka c stolpen på bak, fekk bilen te og se synsykt sportslige ut.. kommer du på ikea treffet på søndag da ?? må se bilen live

Skrevet

Grattis!

Pen bil. Hvitt kler styla biler.

Blir litt stor avstand fra hjula opp til skjermbuene.

Ett "problem" jeg har sett flere har hatt med infinity II..

litt vanskelig problem. Man kan prøve med 19", men da kommer en del nye problem pluss att schmidt-hjula der leveres bare opp til 18"

Skrevet

vinklene på bildene gjør at det ser ut som en stor glibe, men er redd jeg ikke kan gå så mye lavere.....subber nokk som det gjør (kankje sko hatt et nytt senke sett) + veien her i sandnes/stavanger er ikke akkuratt grade A+....

Skrevet
vinklene på bildene gjør at det ser ut som en stor glibe, men er redd jeg ikke kan gå så mye lavere.....subber nokk som det gjør (kankje sko hatt et nytt senke sett) + veien her i sandnes/stavanger er ikke akkuratt grade A+....

Nice car, dette ble virkelig bra :D

...nytt senkesett sier du... hmm, har ett brukt høydejusterbart KW Variant 1 liggende...

Skrevet
Men det jeg mente med felgene, er at de er for brede bak, ser ut som de stikker en halvmeter utforbi hjulbuen, og nei, med det mener jeg ikke at du skal ha 155 14" med 75 profil :wink:

Sorry mann, men du er helt på jordet!

For det er bare übergromt at felga stikker litt utfor skjermene! 8)

Skrevet

Meget tøff bil. Meget gjennomført. Eneste jeg har litt problemer med å svelge, er "badlook`n" på baklyktene. Hadde denne hatt en ordentlig motor i tillegg hadde den vært helrå. Stå på videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...