Widejuggao Skrevet September 6, 2007 Forfatter Skrevet September 6, 2007 "alle" skal jo ha svart skinn i bilen...ikke jeg + damene liker når ting er mer lyst og reint :P
Kimmen Skrevet September 6, 2007 Skrevet September 6, 2007 Denne bilen ble "kantete" og drit tøff Han som ikke likte felgene er jo ikke helt bra!!!! DRIIIIT PENE felger
Widejuggao Skrevet September 6, 2007 Forfatter Skrevet September 6, 2007 E36 er jo kantete fra før (gammel dritt bil ) så jeg ville ikke gå for runde former osv
-Anders- Skrevet September 6, 2007 Skrevet September 6, 2007 Du skulle hatt hvitt skinn vett! Det liker damene
bmwrasaren Skrevet September 6, 2007 Skrevet September 6, 2007 Hehe! Tenkte meg at jeg kom til å bli kvestet for den felgkommentaren Men jeg har en mening, og det er vel lov og ha det? Men det jeg mente med felgene, er at de er for brede bak, ser ut som de stikker en halvmeter utforbi hjulbuen, og nei, med det mener jeg ikke at du skal ha 155 14" med 75 profil
Widejuggao Skrevet September 6, 2007 Forfatter Skrevet September 6, 2007 for brede bak?? har du sett på den tyske scenen når det gjelder dekk/felger og hjul bue?
L-V.H Skrevet September 6, 2007 Skrevet September 6, 2007 fy faen denne bilen blei rå.. måten du lakka c stolpen på bak, fekk bilen te og se synsykt sportslige ut.. kommer du på ikea treffet på søndag da ?? må se bilen live
Widejuggao Skrevet September 6, 2007 Forfatter Skrevet September 6, 2007 C stolpen er lakkert me en over gang type "fine line" ble meget fornøyd! treff på ikea?
gaasen Skrevet September 6, 2007 Skrevet September 6, 2007 Grattis! Pen bil. Hvitt kler styla biler. Blir litt stor avstand fra hjula opp til skjermbuene. Ett "problem" jeg har sett flere har hatt med infinity II.. litt vanskelig problem. Man kan prøve med 19", men da kommer en del nye problem pluss att schmidt-hjula der leveres bare opp til 18"
Widejuggao Skrevet September 6, 2007 Forfatter Skrevet September 6, 2007 vinklene på bildene gjør at det ser ut som en stor glibe, men er redd jeg ikke kan gå så mye lavere.....subber nokk som det gjør (kankje sko hatt et nytt senke sett) + veien her i sandnes/stavanger er ikke akkuratt grade A+....
B.E.E. Skrevet September 14, 2007 Skrevet September 14, 2007 vinklene på bildene gjør at det ser ut som en stor glibe, men er redd jeg ikke kan gå så mye lavere.....subber nokk som det gjør (kankje sko hatt et nytt senke sett) + veien her i sandnes/stavanger er ikke akkuratt grade A+.... Nice car, dette ble virkelig bra ...nytt senkesett sier du... hmm, har ett brukt høydejusterbart KW Variant 1 liggende...
-Sammy Skrevet September 14, 2007 Skrevet September 14, 2007 ble bra dette Men som en sa tidligere, hvitt skinn burde du skaffet deg
drunken' Skrevet September 14, 2007 Skrevet September 14, 2007 Men det jeg mente med felgene, er at de er for brede bak, ser ut som de stikker en halvmeter utforbi hjulbuen, og nei, med det mener jeg ikke at du skal ha 155 14" med 75 profil Sorry mann, men du er helt på jordet! For det er bare übergromt at felga stikker litt utfor skjermene!
Ole@Automote Skrevet September 14, 2007 Skrevet September 14, 2007 Må si att denne bilen var tøff, likte alt.
Johnny86 Skrevet September 18, 2007 Skrevet September 18, 2007 Meget tøff bil. Meget gjennomført. Eneste jeg har litt problemer med å svelge, er "badlook`n" på baklyktene. Hadde denne hatt en ordentlig motor i tillegg hadde den vært helrå. Stå på videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå