Widejuggao Skrevet November 8, 2007 Forfatter Skrevet November 8, 2007 Hmm......... neeeeei..det som er litt fint me coupe baklyktene er jo at de er breiere en sedan....føler lyktene blir så smale hvis jeg hadde gjort det slik...
Johnny86 Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 hvorfor ikke sånn som dette? Fordi det ligna på en MB da. Lyktene altså.
andreee Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 deg meg og kameraten min traff på hovedveien , når glenn satt på ? kjørte en saab. BIlen ser kulere ut i virkeligheten =)
BreitBau Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 Synd at Automote ødela litt.. Bilen er jo så å si lik bortsett fra modelltype
Widejuggao Skrevet November 11, 2007 Forfatter Skrevet November 11, 2007 yeah, but what can you do........?
Widejuggao Skrevet November 12, 2007 Forfatter Skrevet November 12, 2007 deg meg og kameraten min traff på hovedveien , når glenn satt på ? kjørte en saab.BIlen ser kulere ut i virkeligheten =) kan sikkert stemma det
marararius Skrevet November 12, 2007 Skrevet November 12, 2007 Jeg liker bilen din bedre enn Automote sin. Sittet å lest gjennom denne tråden nå! Sykt bra du har gjort bilen..
Widejuggao Skrevet November 14, 2007 Forfatter Skrevet November 14, 2007 så spørs det bare hvordan folk reagerer når jeg har planer om (dont shoot!) en ford cossie motor i bilen.................lol
JE Motorsport Skrevet November 14, 2007 Skrevet November 14, 2007 så spørs det bare hvordan folk reagerer når jeg har planer om (dont shoot!) en ford cossie motor i bilen.................lol Bilen ble fin,selv om felger i chrome gjør vondt i øya mine Men ikke sett Ford motor i bilen . Hvorfor bygge en motor som ikke akkurat er kjent for å være den mest holdbare. Når du har BMW´s M-motorer som er sykt bra i forhold. Du veit at Ford betyr: For Obligatoriske Reparasjoner Daglig
Widejuggao Skrevet November 14, 2007 Forfatter Skrevet November 14, 2007 fordi motoren blir bygget av en som er en GUD når det gjelder disse motorene han sko bygge motoren fra ground up slik det ble kjørbart og ikke skru-deg-i-hel bart www.racefix.no is the man for the jobb
///Mysild Skrevet November 14, 2007 Skrevet November 14, 2007 dritrå bil.... credd for den nye seter så er du der ford motor ja... kan jo bli greit det men hvorfor ikke heller få bygget en rå bmw 6er med turbo? eller "ta" en fra en supra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå