Widejuggao Skrevet November 14, 2007 Forfatter Skrevet November 14, 2007 prisen....derfor for og få bygget en like rock solid bmw motor som denne cossie motoren så snakker vi ganske mye mer...for noe komplett turbo kit til 9.50,-gidder jeg ikke
///Mysild Skrevet November 14, 2007 Skrevet November 14, 2007 haha... okey, men du har jo brukt en del penger fra før da, så litt mer er vel ikke no stress men skjønner det veldig godt hehe... men rått blir det uansett
BreitBau Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 Hehe.. Syns ikke du skal ta noen enkel løsning jeg... Det blir garantert ikke samme respekt av å ha cossie motor i bilen? Ikke høres det like bra ut som BMW Turbo heller.. Tror nok fint du må koste på bilen din 50 lapper her gitt... Skal du først gjøre det får du gjøre det skikkelig.. Du vet åssen jeg prioriterer.. Nå er det på tide du også "fjakler" bort litt penger..
Azeton Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 Mye veier cossie motoren? Det må da bli det samme som og ha en m42 motor i bilen? Burde da bli bedre det enn den tunge rekke6 greia
Widejuggao Skrevet November 15, 2007 Forfatter Skrevet November 15, 2007 kommer ikke langt me kun 50k for et skikkelig bra bmw 325/m3 3.0 turbo bygg....vi snakker nærmere minst en plass mellom 80-100 skal jeg ha det slik jeg vill kan jeg tenke meg
Kjetta Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 gje gass nøddi blir bare bedre dette her! få te gards.
Spiritus Sancti Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 gje gass nøddi blir bare bedre dette her! få te gards. Kødder du?
-Anders- Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 Jeg tror stavanger gutta har fått i seg noe dem ikke har tålt gitt! Kom dere i form og begynn å tenk klart
BreitBau Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 hehe.. helt enig.. Blir litt blandede følelser detta..men klart.. var ikke så mange som reagerte da BMWrasaren sette volvo motor i bilen heller og dette er jo forsåvidt det samma.. Men det er jo litt feil da.. Bmw med Ford hjerte? eeeh...
-Anders- Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 Vel, han kjører jo rallycross.. et fett da syns jeg. hvor mye gamp er det du skal ha da? Bare tenker.. hvorfor ikke få oppi en s50/52.
Blaxtah Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 En liten ting, åssen får du opp panseret? Åpneren sitter vel egentlig midt under der grillen er ?
Widejuggao Skrevet November 19, 2007 Forfatter Skrevet November 19, 2007 sveiser bare på en liten "tapp" sånn at du akkuratt får fingen inn-mellom grill nyrene og vipper denne tappen opp ikke verre
Widejuggao Skrevet November 19, 2007 Forfatter Skrevet November 19, 2007 Vel, han kjører jo rallycross.. et fett da syns jeg. hvor mye gamp er det du skal ha da? Bare tenker.. hvorfor ikke få oppi en s50/52. planen er og ha en plass mellom 300-350 på hjula holder for meg har jeg funnet ut...gidder ikke så mye "stress" og mer klatt skal jeg bikke over 500hk på motoren.....er ikke en bane bil heller jeg har bygget liksom
Widejuggao Skrevet November 19, 2007 Forfatter Skrevet November 19, 2007 Jeg tror stavanger gutta har fått i seg noe dem ikke har tålt gitt! Kom dere i form og begynn å tenk klart godt jeg ikke kommer fra stavager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå