ChrZZ Skrevet November 12, 2006 Skrevet November 12, 2006 samt et bildet av første gang når infinity 2 buer skulle på plass Hvor fikk du kjøpt disse "hjulbuene" hen? Ebay? Universale som du selv har tilpasset?
Widejuggao Skrevet November 12, 2006 Forfatter Skrevet November 12, 2006 hvis du leser tittelen så står det infinity 2 dvs Rieger tuning infinity 2 hjulbuer.
aUDUN` Skrevet November 12, 2006 Skrevet November 12, 2006 oki begynte å lure.. så litt scary ut Rå bil foresten, har sett den står parkert ved veien når jeg kjører på jobb.. hvor har dette vert sa du? har ikke bilen stående ute ser du.. kankje en annen bil? Det er nok når du er å jobber, den stod en stund langs veien ved det nye boligfeltet mellom forus og sola.. Åsen, heter det vell der? Kan ikke ha vert en annen bil, er vell ikke så mange i rogaland med den stylingen og lik farge som deg me lik svart stripe over bilen
Widejuggao Skrevet November 12, 2006 Forfatter Skrevet November 12, 2006 bruker ikke denne bilen til jobb og kan ikke huske og ha vert ved et boligfelt mellom forus og sola... og der er kun en "svart" stripe over panseret og det er carbonen..
aUDUN` Skrevet November 12, 2006 Skrevet November 12, 2006 Nei ok.. jeg så ikke om stripa var karbon eller helt svart da jeg kjørte bare forbi den..(er en stund siden nå).. Men kan ikke sjønne det kan ha vært en annen bil akuratt
Widejuggao Skrevet November 12, 2006 Forfatter Skrevet November 12, 2006 merkelig, er kankje en copy cat her ute
aUDUN` Skrevet November 12, 2006 Skrevet November 12, 2006 hehe, ja.. må nesten være det om det ikke er deg. Så du jobber ikke i bygge bransjen altså?
Widejuggao Skrevet November 12, 2006 Forfatter Skrevet November 12, 2006 joda, gjør det Jobber i Vassbakk & Stol men kan ikke husket og ha jobbet..... Faen. komm på det nå. er sikkert golf tunet du tenker på håper for din del du ikker den kuken som spyttet på bilen min når jeg stod der..
Widejuggao Skrevet November 12, 2006 Forfatter Skrevet November 12, 2006 er sikkert ikke deg, men ble vertfall jævlig sur da jeg så en E36 sedan 318 kjøre forbi og en hang ut vinduet og spytta på den. er bilen din grønn?
aUDUN` Skrevet November 12, 2006 Skrevet November 12, 2006 hehehe, tror jeg hadde holdt en litt lav profil om det var meg da:P Er sikkert golf tunet det heter ja. Nei bilen min er marine blå. Men er en sedan 318, enn så lenge
Widejuggao Skrevet November 13, 2006 Forfatter Skrevet November 13, 2006 må ha vert noen fra sola vgs eller noe for det var 3-4 dritt unger i en standar sedan 316/318 så kjørte de seint forbi mens han ene av de hang ut vinduet og spytta ei god klyse rett på bilen, tok det første jeg fant (som var en stein) og sprang etter og heiv etter bilen mens jeg skrek, men traff de ikke. tenker på det i ettertid må det har sitt komisk ut for alle andre på bygge plassen når de ser en mann springer og skriker og kaster stein etter biler hehehe
Gjest Skrevet November 13, 2006 Skrevet November 13, 2006 hei! Hvilke sideskjørt er det du har på bilen i grønn utførelse? å har du de enda?? Bilen va foresten utrolig flott i begge utførelsene du har lagt ut bilder av!!
Widejuggao Skrevet November 13, 2006 Forfatter Skrevet November 13, 2006 da bilen var grønn var dette kerscher KLM skjørta (glassfiber) men passform som en gummi hanske
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå