Widejuggao Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Skrevet Januar 7, 2007 eller du tenker på den bilen så står nedi garasjen? nei det er ikke min det er kompisen min sin je hadde min stående der i fjor
AC Skrevet Januar 7, 2007 Skrevet Januar 7, 2007 Ja e nok den som står der nede i garasjen nå eg tenkte på. samme bredding så din?
Widejuggao Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Skrevet Januar 7, 2007 nei har dem ennå speila kan du få for 300,- eller alt samlet med lyktespoilere for 500.-
Stian Børresen Skrevet Januar 7, 2007 Skrevet Januar 7, 2007 dekker du frakta om jeg forhåndsbetaler så tar jeg begge deler jeg. Send meg en PM isåfall:)
Widejuggao Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Skrevet Januar 8, 2007 når det er så pisse billig så orker jeg ikke tenke på frakt en gang
Widejuggao Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Skrevet Januar 18, 2007 ja masse, men vill ikke legge ut noe mer... er ikke verdt og legge ut bilder når du i løpet av en mnd kan bli ranet 3 ganger liksom..
gaasen Skrevet Januar 18, 2007 Skrevet Januar 18, 2007 Så på ene bilde av panseret at du skal bruke "gammelgrillen" eller var det 97? Så hadde det blitt penere med litt form i "badlooken" litt rundere, men det er mulig du ikke er ferdig enda. Ellers ser jeg du sliter med det samme som de fleste med dette kittet bilen blir veldig lav under mens den blir skyhøy i hjulbuene. Skulle hatt større hjul.
Widejuggao Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Skrevet Januar 18, 2007 nye hjul er bestilt og de gammle er solgt
Widejuggao Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Skrevet Januar 18, 2007 Så på ene bilde av panseret at du skal bruke "gammelgrillen" eller var det 97? Så hadde det blitt penere med litt form i "badlooken" litt rundere, men det er mulig du ikke er ferdig enda. Ellers ser jeg du sliter med det samme som de fleste med dette kittet bilen blir veldig lav under mens den blir skyhøy i hjulbuene. Skulle hatt større hjul. Ja jeg bruker gammle grillen, men føler denne passer bedre til den stilen jeg vill ha på min bil det er den litt "røffe,kantete" tysker stuket. hadde jeg hatt en bil som er rundere i formene fra før av hadde jeg nok avrundet selve bad boy looken en del
Spiritus Sancti Skrevet Januar 21, 2007 Skrevet Januar 21, 2007 få lagt ut noen bilder da;) blir ikke rana:D
Widejuggao Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Skrevet Januar 21, 2007 her ser det noen lunde ferdig ut.. mangler bare litt justering så er det 100%
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå