Gå til innhold

M3GT i "vinterdvale"


Tommy
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 748
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tommys bilvalg henger nok litt sammen med hvor han jobber... ;)

Forøvrig synes jeg ikke Golf V er så ille, men til såpass mye penger er det nok en (god) del annet som hadde stått høyere i kurs hos meg personlig. Uansett, så lenge man har en GT er det ingen som skal kritisere et mer "fornuftig" valg som andrebil. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det, jeg har ca 150.- i timen, å jobber hos Peder S Fjetland i stavanger (VW forhandler) Å det er kun prioriteringer. M3GT, og Yamaha R6'en er gjeldfrie, mens golfen har jeg en gunstig finansiering på, i tillegg til ansattrabatt. Å til sist, huset er innenfor 60% av lånetakst. Jeg er også av den typen som tar en fest i ny og ne, men jeg springer ikke på byen hver fredag/lørdag, å svir av 1000-1500.- hver kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, økonomisk smart å kjøpe en golf pga at du jobber hos en vw forhandler da. (håper iallefall det er en syncro) men men, bra andre bil da, som skulle vært første bil:) litt omstokking der så har du det klart:)

meg derimot hadde aldri kjøpt annet enn bmw.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synd å skam at en Bmw eier har en golf i tillegg:( den er jo såå stygg..

ingen ekete bmw entusuast har en golf utenom.

ikke bra.. :/

Hvis ikke Tommy er en ekte bmw entusiast, hvem er det da? Ikke mange som tar vare på en sjelden BMW slik som han gjør!

Tull og tøys fra din side dette aizman!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...