Gå til innhold

M3GT i "vinterdvale"


Tommy
 Share

Anbefalte innlegg

Lager en liten "prosjekt" tråd, om min M3GT i "vinterdvale"

Det vil komme noen oppgraderinger i løpet av vinteren, men vi begynner med en skikkelig rengjøring.

Først ble alle plastlistene på bilen tatt av, for å komme til å vaske under.

tn_Skrå%20forfra.JPG

Bilen ble jekket opp på en side om gangen, for å få avfettet og spylt under bilen, og hjulhusene.

tn_På%20jekk.JPG

Hjulhus bak, etter avfetting, og vask. (Bilen har aldei hatt noen form for etterbehandling med rustbeskyttelse)

tn_Hjulhus%20bak.JPG

Det samler seg en del graps under plastlistene.

tn_Uten%20sidelister.JPG

tn_Lister%20på%20benk.JPG

Felgene fikk en grundig vask, og nye senterkopper var handlet inn.

tn_Felger_1.JPG

Inteligent lader til vedlikeholdslading av batteriet, er kjøpt inn

tn_Lader.JPG

Da var bil felger og lister ferdig vasket og tørket, så nå kan "kose" jobbene begynne.

tn_Ferdig%20vasket.JPG

Å til slutt i denne omgang, et bildet av det nye "vintervraket" VW Golf R-Line '07.

tn_R-Line.JPG

Det kommer mere utover vinteren, ettersom deler og diverse dukker opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 748
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ingen tvil om at denne bilen er entusiast eid :) Ser jo helt strøken ut :)

Pen vinterbil og :) R-line hva er det som er spesielt med den? Har nettopp kjøpt meg vinterbil selv, en golf 5 sportline og lurer litt på forskjellen :) Ser du ikke har krom som jeg har på min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tvil om at denne bilen er entusiast eid :) Ser jo helt strøken ut :)

Pen vinterbil og :) R-line hva er det som er spesielt med den? Har nettopp kjøpt meg vinterbil selv, en golf 5 sportline og lurer litt på forskjellen :) Ser du ikke har krom som jeg har på min.

R-Line, er kun laget i 150 eks. for det norske markede, å leveres kun i R32 Blåfarge, å har noen andre detaljer fra R32, som f.eks frontleppa, og bakfanger (uten pottene) Den blir også levert lakket ned, og med 18" sommerhjul, interiør i skinn/alcantara, xenon, klima, og 1,4 TSI motor, med turbo og kompressor, på 140hk (den er strupet ned i forhold til golf gt, pga. å spare avgifter)

Jeg har byttet ut VW emblemet i chrom, med et i sort, og senket den 50mm med H&R fjærer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tvil om at denne bilen er entusiast eid :) Ser jo helt strøken ut :)

Pen vinterbil og :) R-line hva er det som er spesielt med den? Har nettopp kjøpt meg vinterbil selv, en golf 5 sportline og lurer litt på forskjellen :) Ser du ikke har krom som jeg har på min.

R-Line, er kun laget i 150 eks. for det norske markede, å leveres kun i R32 Blåfarge, å har noen andre detaljer fra R32, som f.eks frontleppa, og bakfanger (uten pottene) Den blir også levert lakket ned, og med 18" sommerhjul, interiør i skinn/alcantara, xenon, klima, og 1,4 TSI motor, med turbo og kompressor, på 140hk (den er strupet ned i forhold til golf gt, pga. å spare avgifter)

Jeg har byttet ut VW emblemet i chrom, med et i sort, og senket den 50mm med H&R fjærer.

Okey :) Da lærte jeg no nytt idag også ;)

ser ut som du har en flott garasje å vinterlagre bilen i. regner med det blir noen turer ut i garasjen i vinter for å prøvesitte og drømme etter tørre sommerveier igjen? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi en mann med for mye fritid :)

Neida Tommy. Du har jo alltid passet godt på alle bilene dine du.

Og det er jo gøy å dille slik med bilen når man har så grei plass hjemme.

Vintervraket ditt er forøvrig meget pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...