Gå til innhold

Måtte taues av Viking...


Track
 Share

Anbefalte innlegg

Vasket bilen i vaskehall her om dagen, og etter 200 meter stopper den. Vil ikke starte igjen. Venter lenge men ingen respons. Den lager noen lyder når tenningen vries om, men så dør den ut. Viking måtte taue meg bort.....*sukk* Noen forslag på hva som må gjøres? Hadde vært fint å få den på "beina" igjen snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir batteriet vått etter turen i vaskehallen? Jeg vet ikke hvor vannet kommer til i hulrom. Tidligere når vi har vært i vaskehallen stoppet bilen etter ca. 500 meter, men da trengte den bare å stå i 2-3 minutter for å "renne av seg", så gikk den fint etterpå. Turteller instrumentet gikk litt bananas de første timene, men tomgangen var helt fin. Nå hadde den tydeligvis fått nok......:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere når vi har vært i vaskehallen stoppet bilen etter ca. 500 meter, men da trengte den bare å stå i 2-3 minutter for å "renne av seg", så gikk den fint etterpå. Turteller instrumentet gikk litt bananas de første timene, men tomgangen var helt fin.
:roll: Tror det var bilens skrik etter service, tatt seg en liten ferie den nå ;) Nei jaggu om jeg veit hva det kan være, vist det lekker noen steder kan det ha kommet på fordeler lokket? vist jeg tar motorvask på min må jeg så si alltid blåse tørt fordeler lokket, veit ikke åssen dette sitter på e36.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...