Track Skrevet November 11, 2006 Skrevet November 11, 2006 Vasket bilen i vaskehall her om dagen, og etter 200 meter stopper den. Vil ikke starte igjen. Venter lenge men ingen respons. Den lager noen lyder når tenningen vries om, men så dør den ut. Viking måtte taue meg bort.....*sukk* Noen forslag på hva som må gjøres? Hadde vært fint å få den på "beina" igjen snart.
Nino Skrevet November 11, 2006 Skrevet November 11, 2006 batteriet? man må jo egentlig bare gjette her da men
Track Skrevet November 11, 2006 Forfatter Skrevet November 11, 2006 blir batteriet vått etter turen i vaskehallen? Jeg vet ikke hvor vannet kommer til i hulrom. Tidligere når vi har vært i vaskehallen stoppet bilen etter ca. 500 meter, men da trengte den bare å stå i 2-3 minutter for å "renne av seg", så gikk den fint etterpå. Turteller instrumentet gikk litt bananas de første timene, men tomgangen var helt fin. Nå hadde den tydeligvis fått nok......
Track Skrevet November 11, 2006 Forfatter Skrevet November 11, 2006 tok ikke motorvask, men det er et behov for å gjøre det snart!
tobben! Skrevet November 11, 2006 Skrevet November 11, 2006 Har du åpent luftfilter?altså effektluftfilter eller hva man skal kalle det? Gamlebilen min hadde lignende symptomer etter vasking i vaskehall, og det viste seg at det kom vann inn i luftfilteret.....
Sandersen Skrevet November 11, 2006 Skrevet November 11, 2006 Tidligere når vi har vært i vaskehallen stoppet bilen etter ca. 500 meter, men da trengte den bare å stå i 2-3 minutter for å "renne av seg", så gikk den fint etterpå. Turteller instrumentet gikk litt bananas de første timene, men tomgangen var helt fin. Tror det var bilens skrik etter service, tatt seg en liten ferie den nå Nei jaggu om jeg veit hva det kan være, vist det lekker noen steder kan det ha kommet på fordeler lokket? vist jeg tar motorvask på min må jeg så si alltid blåse tørt fordeler lokket, veit ikke åssen dette sitter på e36.
Muren Motorsport Skrevet November 11, 2006 Skrevet November 11, 2006 har vel heller komt vann nedi plugghøla dine tenker jeg. napp opp hettene å blås rent.
Track Skrevet November 11, 2006 Forfatter Skrevet November 11, 2006 Da kan vi jo prøve å bytte det, dersom det er dårlig. Vet du pris hos MotorTecknik?
Hakon Skrevet November 11, 2006 Skrevet November 11, 2006 sjekk alle sikringer... (jeg har egentlig ikke peiling, men det var en gang jeg hadde nøyaktig samme symptom som du beskrev, og da var det sikringen til bensinpumpen som hadde tatt kvelden)
Energetic Skrevet November 11, 2006 Skrevet November 11, 2006 Det har muligens rennet vann inn i det rommet der hjernen ligger og kommet vann inn i hjernen og kortsluttet den. Vanlig barnesykdom på tidlige E36.
Superbeetle Skrevet November 11, 2006 Skrevet November 11, 2006 Jeg har hørt om vann som trengt inn via dekselet over viskeroverføringene/viftemotor og så kommet inn over hjernen og ført til kortsluttete coiler.. skjedde to ganger etter vask på e36 328..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå