hartgeya Skrevet November 12, 2006 Skrevet November 12, 2006 1 DIN al-in-one DVD spiller.(Ubrukt) SOLGT
hartgeya Skrevet November 12, 2006 Forfatter Skrevet November 12, 2006 Den spiller ikke divX, men det er gratis programmer på nettet som gjør at man kan bytte formater på filmen til spillbare formater. skjermen og dvden i en enhet, mens tv-tuneren er seperat.motorisert, skjermen er in-dash(all-in-one spiller),
Bmw4life Skrevet November 12, 2006 Skrevet November 12, 2006 du er ikke interessert i å bytte mot noe? hvis du vil bytte i noe, så si fra, så kan jeg sjekke om jeg har d her hjemme!
Hanzo/// Skrevet November 12, 2006 Skrevet November 12, 2006 kunne du tatt noen bedre bilder av den. eventuelt en link på nettet ? er denne kjøpt i norge?
hartgeya Skrevet November 13, 2006 Forfatter Skrevet November 13, 2006 kunne du tatt noen bedre bilder av den. eventuelt en link på nettet ?er denne kjøpt i norge? her er et "bedre" bilde Den kommer rett fra fabrikken. jeg fikk noen prøveeksemplarer av denne spilleren, som er ganske ny på markedet. jeg har nå behov for en, og selger 2 billig.
Hankook Skrevet November 14, 2006 Skrevet November 14, 2006 Hvor mange utganger er det til forsterker? er det en til sub og en til en f.eks. 4 kanals? Hvordan er denne å koble til? ISO? Er det Touch Screen? Så ikke det var skrevet noen plass, men så ut som det på skjermen.
hartgeya Skrevet November 14, 2006 Forfatter Skrevet November 14, 2006 Hei En til sub og en til 4ch forsterker det følger med ledninger, og det man trenger, ikke akkurat iso, men du ikke vil ødelegge kablene dine, så kan man kjøpe iso overganger til 30kr på biltema. eller bruke forgreningskontakter(12kr,5stk) Det står 2 steder om at det er touch skjerm. overskriften og i annonseteksten. nå tror jeg at den ene er solgt. har en til som jeg kan selge til bimmers. Hvor mange utganger er det til forsterker?er det en til sub og en til en f.eks. 4 kanals? Hvordan er denne å koble til? ISO? Er det Touch Screen? Så ikke det var skrevet noen plass, men så ut som det på skjermen.
Hankook Skrevet November 14, 2006 Skrevet November 14, 2006 Sry, flau nå jah. Burde sitt at det var Touch screen.
hartgeya Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Skrevet Desember 2, 2006 Har 1 igjen, og den selges for 4000kr med antenne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå