gkjernaas Skrevet November 12, 2006 Share Skrevet November 12, 2006 For første gang i mitt liv har jeg opplevd å vippa av stolen av ren forvirring... Den bilen her ga meg ståpels så det sang etter! Er ikke dette en grei kandidat til verdens topp100-liste for pene biler, så veit ikke jeg! Kunne gifta meg med den der om presten hadde tillatt meg å ta den med inn i kirka! (Og hvis kontoen min var noe grøvre enn nå... Hehe) Konklusjon: ren, pen og hårreisende! Edit: Endret på bildet så det ble stort. R Andersen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkjernaas Skrevet November 12, 2006 Forfatter Share Skrevet November 12, 2006 Forresten, noen som vet hva bodykittet heter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet November 12, 2006 Share Skrevet November 12, 2006 Den var ihvertfall ren =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i Skrevet November 12, 2006 Share Skrevet November 12, 2006 Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet November 12, 2006 Share Skrevet November 12, 2006 Reina snobe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Redlady Skrevet November 12, 2006 Share Skrevet November 12, 2006 Oh... Den der var fin... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet November 12, 2006 Share Skrevet November 12, 2006 vakkert!! passer fint til bakgrunn på pc'n:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet November 12, 2006 Share Skrevet November 12, 2006 Den var utrolig fin! Sikkert utrolig dyr også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet November 12, 2006 Share Skrevet November 12, 2006 Føler med deg gkjernaas Er helt forelska i den bilen selv. Sånn skal bilen min se ut. Bare uten bredinga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 12, 2006 Share Skrevet November 12, 2006 Er nok den samme som denne: Helt sinnsykt pen! Tror det er en av de peneste M3ene jeg har sett. Bare måtte bruke bilde av den her: www.bilparken.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet November 12, 2006 Share Skrevet November 12, 2006 Forresten, noen som vet hva bodykittet heter? Er ganske sikker på at det er noe custom-greier bygget på M-Tech II. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet November 12, 2006 Share Skrevet November 12, 2006 ja,fronten ligneet på noe m-tech greier ja.nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutt Skrevet November 12, 2006 Share Skrevet November 12, 2006 Utrolig pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norman Skrevet November 12, 2006 Share Skrevet November 12, 2006 Er nok den samme som denne: Helt sinnsykt pen! Tror det er en av de peneste M3ene jeg har sett. Bare måtte bruke bilde av den her: www.bilparken.nu Det er en 323! men jeg er helt enig med deg ellers rå med de 20" han har satt på..koster sikkert en formue Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet November 12, 2006 Share Skrevet November 12, 2006 Edit: Endret på bildet så det ble stort. R Andersen Heftig Takk for ny skrivebordsbakgrund hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå