BalleKnalle Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Noen som vet hvor jeg kan få tak i en sånn bakluke? Det er vel csl, men jeg vil bare ha en replica...trenger ikke være carbon heller bare jeg får looken Vorsteiner er kjent for å være bra. http://jlevistreetwerks.com/store/produ ... 5a19eb498e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norman Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Ja, den bilen er sjukt gjennomført! Er verke 323, eller M3... 325! Ser ut som om fronten er en blanding av M- Tech 2 og LUMMA... Enige?! Fant sia til klubben eiern er medlem i, men den var under konstruksjon, og var derfor nede for øyeblikket! OPS my bad, husker litt dårlig! helt rett 325;) faktisk eneste jeg ikke likte så godt er "M3" inntak på siden...men for all del ellers er det et nydelig skue Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 More pictures!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Den bilen var rett og slett dritrålekker! Kanskje akkurat litt over the top med breddingene men likevel. Dette var pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 More pictures!!!!!!!! Som sagt tidligere; Denne tråden fra E46 fanatics http://forum.e46fanatics.com/showthread ... ght=modbug Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Tror dette må være den sykt råeste E46'n jeg har sett. Og se på de heftige felgene . (Kjenner det røkk'ær i .... ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Litt trist hvis det stemmer at det bare er en 325i! Den er fortsatt like kul å se til, men tenk så trist å se den bli flisa av alt slags rart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Stemmer nok at kun er en 325 2003 Titanium Silver BMW 325Ci Date Purchased: 05/18/2004 Miles Driven: 24595 Transmission: Steptronic Modifications: 55 Dealership: South Motors BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Interiøret i den bil en er også ganske lekkert. Lakkerte int. lister, dører og litt av setet i Titanium Silver. Skal se om jeg finner et bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Jeg liker BMW'er best orginale, men jeg skal inrømme at denne var fet. Kanskje vel mye bredding, og kunne klart meg med en annen type kanalskjørt. Baklyktene var spennende, og ikke jalla, slik mange "styling-lykter" er. Og når det gjelder å ta bilder; DET kunne han! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Interiøret i den bil en er også ganske lekkert. Lakkerte int. lister, dører og litt av setet i Titanium Silver. Skal se om jeg finner et bilde Personlig tror jeg det ville blitt enda feter med sort interiør, isteden for grått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Personlig tror jeg det ville blitt enda feter med sort interiør, isteden for Enig.. Da hadde det vært perfect! Felgene der, er ikke det Brabus? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 DPE R07 Variant S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Syntes bare at de ligna, minte meg om Brabus. De er kule, ikke noe med det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DooRaaG Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 perfekt bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå